Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

I går på dagen, kjente jeg at jeg hadde vondt på innsida av det ene låret. Seinere på kvelden var jeg på dans, og svinga meg en del. Kjente ikke noe særlig til det da..(var litt alkohol inn bildet også..) Men når jeg våknet i morges var det utrolig vondt! Klarte ikke ligge med den ene foten oppå den andre engang. Og i dag har jeg småhaltet rundt her hjemme...Det er vondt bare å ta på det.

(Jeg spiller til vanlig fotball 2-3 ganger i uken. Forrige helg var jeg på cup og spillte 5 små kamper på 2 dager. Sesongen er over, og denne uka har jeg ikke trent noe...)men klarer liksom ikke komme på noe som har forårsaket dette..(?)

Når vil dette gi seg? Er det evt noe jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/8034-strekk-i-l%C3%A5ret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...