Gå til innhold

Til mødre(tja , og fedre selvfølgelig også)

Anbefalte innlegg

Drikker gjerne et glass vin eller en øl mens snuppa er våken, men drikker meg ikke beruset. Barn og fulle foreldre er en veldig dårlig kombinasjon.

Men jeg tror det er bra at barn kan se at det faktisk går an å ha et normalt forhold til alkohol, og med det mener jeg at man kan drikke litt for kosens skyld/til maten, uten å bli beruset av det.

Er vi ute drikker jeg meg heller ikke full, bare sånn godt humør-drikking. :-) Litt sånn brisen, liksom.

Fortsetter under...

Lottemor1365380387

Hei.

Den største datteren så meg litt fniste på nyttårsaften og det var første gang.

Jeg drikker ALDRI når ungene er hjemme,,eller det vil si jeg drikker aldri noen gang.

Ser ikke poenget i det,,barskapet står fullt men alt er uåpna og har stått der i 2 år.

Høvdingen i huset tar seg toppen 1 øl om kvelden en sjeldent gang når ungene har lagt seg.

Vi er ingen partyløver og jeg er heller ingen tillhenger av at unger ser foreldre fulle.

M.V.H

Gjest lilliacc

Drikker gjerne et glass vin eller en øl mens snuppa er våken, men drikker meg ikke beruset. Barn og fulle foreldre er en veldig dårlig kombinasjon.

Men jeg tror det er bra at barn kan se at det faktisk går an å ha et normalt forhold til alkohol, og med det mener jeg at man kan drikke litt for kosens skyld/til maten, uten å bli beruset av det.

Er vi ute drikker jeg meg heller ikke full, bare sånn godt humør-drikking. :-) Litt sånn brisen, liksom.

Litt sånn småfull lixom,mente du vel?Brisen er det samme som småfull=beruset.Enig i at det høres flottere ut og si litt brisen,hehe =o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...