Gå til innhold

HURRRRRRRA!! Jeg fikk bill.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest innlegg

Å nå er de faen ta meg UTSOLGT!!!For fem minutter sida var det billetter, men nå står det melding om at det ikke er nok billetter igjen når jeg taster inn to billetter!

Så kansje du var heldig alikevel?

Er det flere som får samme meldingen som meg?Altså at de er utsolgt?

#Ikke så høy på pæra lenger#

Å nå er de faen ta meg UTSOLGT!!!For fem minutter sida var det billetter, men nå står det melding om at det ikke er nok billetter igjen når jeg taster inn to billetter!

Så kansje du var heldig alikevel?

Er det flere som får samme meldingen som meg?Altså at de er utsolgt?

#Ikke så høy på pæra lenger#

Hi hi...

*ler og ler*

Det er lagt ut 40 000 bill.

Og det er ganske normal galskap!

Ikke mange andre artister jeg hadde orket å se/høre sammen med 39 999 andre mennesker !!!

Visste faktisk ikke at det var plass til såpass mange på Valle Hovin (går ut fra at det er der...).

Nei, får takke meg til Stones når den tid kommer. Kanskje på tide at jeg får se disse gamlingene live.

Annonse

Visste faktisk ikke at det var plass til såpass mange på Valle Hovin (går ut fra at det er der...).

Nei, får takke meg til Stones når den tid kommer. Kanskje på tide at jeg får se disse gamlingene live.

Jepp på Valle Hovin.

Ok jeg hadde vel også giddet å se/høre Stones med 39 999 andre mennesker også.

I tillegg til et par andre band.

Ikke le for tidlig du din slamp ; )

Dette var _etter_ at jeg hadde fått sikra meg en vellykket bestilling på to billetter og skulle bestille enda to nye.Så to har jeg allerede!

Den som ler sist....

Fint for deg...Da har du vel sikret deg selv da. Dessuten er jeg ingen slamp. Snarere ei lita pingle!!!

Gjest innlegg

Har noen prøvd og bestille billetter der nå, og fått samme beskjed som meg,om at det ikke går an og bestille mere?Jeg sitter her og lurer på om det er e-mailadressa mi eller noe det er noe feil med.

Kan noen gidde og sjekke om de får samme beskjed?Jeg må logge av nå straks(ja,skulle gjort det for lenge sia ja,i know!),derfor hadde det vært flott om noen kunne sjekke nå!

Har noen prøvd og bestille billetter der nå, og fått samme beskjed som meg,om at det ikke går an og bestille mere?Jeg sitter her og lurer på om det er e-mailadressa mi eller noe det er noe feil med.

Kan noen gidde og sjekke om de får samme beskjed?Jeg må logge av nå straks(ja,skulle gjort det for lenge sia ja,i know!),derfor hadde det vært flott om noen kunne sjekke nå!

Det er fullt, om du ringer 815 33 133 så sier de det på svareren også.

Gjest innlegg

Det er fullt, om du ringer 815 33 133 så sier de det på svareren også.

Vet du om det går an og få personlig service der?Noe tlfnr?Skulle gjerne ha sjekket om mine 2 er i boks.Ble litt tull og ball da jeg prøvde og bestille to ganger med samme brukernavn!

Vet du om det går an og få personlig service der?Noe tlfnr?Skulle gjerne ha sjekket om mine 2 er i boks.Ble litt tull og ball da jeg prøvde og bestille to ganger med samme brukernavn!

Det er så vidt jeg vet kun dette tlf. nr. Har du fått et referansenr.

Ellers råder jeg deg til å ringe TIDLIG kl. 08.00, om 2 dager. Når man bestiller på Billservice må de hentes innen 2 dager, eller er det 3 tro???, ellers legges de ut for salg igjen.

Ring evt. bill. service nå. Tar ca. 3-4min. å komme gjennom på tlf. LYkke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...