Gå til innhold

HURRRRRRRA!! Jeg fikk bill.

Anbefalte innlegg

Gjest innlegg

Det er så vidt jeg vet kun dette tlf. nr. Har du fått et referansenr.

Ellers råder jeg deg til å ringe TIDLIG kl. 08.00, om 2 dager. Når man bestiller på Billservice må de hentes innen 2 dager, eller er det 3 tro???, ellers legges de ut for salg igjen.

Ring evt. bill. service nå. Tar ca. 3-4min. å komme gjennom på tlf. LYkke til!

Ja har et ref.nr.,men får håpe bestillinga ikke nulla ut når jeg prøvde og bestille fra samme brukernavn på nytt.Det ble noe kluss!Billettene må hentes innen tre dager.Er ikke så ivrig fan jeg da egentlig(mere sambon),men hørbar musikk.Saken er atjeg ser en gylden sjanse til og komme meg bort i et par dager.Så er det vel rundt st.hans-tider,forhåpentligvis flott vær og god stemning!

Fortsetter under...

Ja har et ref.nr.,men får håpe bestillinga ikke nulla ut når jeg prøvde og bestille fra samme brukernavn på nytt.Det ble noe kluss!Billettene må hentes innen tre dager.Er ikke så ivrig fan jeg da egentlig(mere sambon),men hørbar musikk.Saken er atjeg ser en gylden sjanse til og komme meg bort i et par dager.Så er det vel rundt st.hans-tider,forhåpentligvis flott vær og god stemning!

Tror nok alt er OK ettersom du har et ref. nr.

Selv er jeg ganske fan!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...