Gå til innhold

FU: Føler du deg verdsatt?

Anbefalte innlegg

Gjest trengeroppmerksomhet

Føler du deg verdsatt av den du bor sammen med. Er han/hun flink til å gi deg oppmerksomhet på samme måte du gir han/henne? Flink til å gi deg komplimenter, stelle litt for deg osv.

er dette vanlig? i så fall, må jeg se meg etter en ny en..:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80379-fu-f%C3%B8ler-du-deg-verdsatt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ja, jeg føler meg verdsatt, men vi bor ikke sammen.

Til vanlig har jeg ikke behov for komplimenter, tenker faktisk aldri over om de kommer eller ikke.

Men når vi koser forteller han meg ofte hvor deilig og velskapt og fast og veltrent og sexy kropp jeg har, og jeg suger begjærlig til meg hvert ord....

Nei, egentlig ikke. Er ikke blitt bortskjemt av å bo sammen med ham akkruat. Det er vel heller omvendt.

Men han kan trå til hvis han vil. Men jeg tror rett og slett at det bare har "gått seg til" hos oss og det bare har blitt slik.

Men nå har jeg også alltid vært selvstendig og viljesterk, så jeg tror at jeg rett og slett ikke hadde trivdes med en mann som bare meg på gullstol...

Annonse

Ja, det gjør jeg. Han kommer alltid med komplimenter og sier han er glad i meg hver dag. Det hender han kommer med blomster og slikt, men det er ikke det som betyr noe for meg. Det viktige er hvordan han er hver dag, at han bryr seg om meg og viser meg at han er glad i meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...