Gå til innhold

Drit og dra! Parkeringsbot igjen!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Århhhhhh! Er så irritert. Nå har jeg fått parkeringsbot igjen! Og det er den tredje på fem uker. For fem uker siden fikk jeg den første boten i mitt liv (har hatt lappen i 13 år) - da feilparkerte jeg - 500 kr. Så glemte jeg tida for tre uker siden, og fikk 300 kr.

Og jammen meg så glemte jeg meg nå igjen (har bilen på 2-timers parkering utenfor kontoret) - og nå lå det en lapp der igjen med 300 kr.

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!

Jada - jeg vet det ikke er lurt med 2 timers parkering når en er på jobb, men det er så praktisk om morgenen..... Tar vanligvis buss, men innimellom bil.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80398-drit-og-dra-parkeringsbot-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker også to-timers parkering på jobb, og ja, det er blitt en del parkeringsbøter opp gjennom. Min kjære ber meg til stadighet pent om jeg ikke kan begynne å ta taxi på jobb, han mener det blir billigere...

mvh

Ja, det hadde vel det, i hvert fall hvis jeg fortsetter i dette tempoet....

Nå må jeg skjerpe meg!

Jobber du i Oslo?Der er de på høgget med en gang.Vi sto noen få minutter over tida der(var hos legen),trodde det gikk greit ettersom det var så kort tid,men jaggu var det bot på flere hundre kroner som venta på oss.De virker litt overivrige der,det er vel letttjente penger for staten!

Som om de ikke melker oss nok som det er med alle sine avgifter...

Jobber du i Oslo?Der er de på høgget med en gang.Vi sto noen få minutter over tida der(var hos legen),trodde det gikk greit ettersom det var så kort tid,men jaggu var det bot på flere hundre kroner som venta på oss.De virker litt overivrige der,det er vel letttjente penger for staten!

Nei, jeg bor i Kristiansand, og her er de så nidkjære at en skulle tro de fikk dobbelt lønn for hver bot de fikk inn... Tom en bil som hadde kollidert fikk 500 kr i parkeringsbot for feilparkering her for en uke eller to siden!

Når det gjelder episoden i dag, var jeg faktisk veldig for sein.....tre kvarter faktisk.....

MEN jeg har vært heldig andre ganger og sluppet unna. Nå er jeg visst inni en stim med bøter. Får hode meg til bussen heretter!

Det er ikke akkurat bedre i Stavanger. Tror de står klar og venter på at parkometeret skal gå ut. Særlig de private parkeringsselskapene er fanatiske.

Annonse

Irriterer meg grenseløst over folk som utnytter 2-timers parkeringsplasser. 2 timer betyr faktisk 2 timer.

Så jeg syns du fortjente den.

Hvorfor det? Jeg pleier jo å betale det det koster hver 2. time! Det er vel ikke utnytting vel?

Vet jo at de parkeringsplassene primært er for de som har ærender, men så lenge en betaler, kan en vel bruke dem mens en er på jobb vel?

Gjest papirtiger

Hvorfor det? Jeg pleier jo å betale det det koster hver 2. time! Det er vel ikke utnytting vel?

Vet jo at de parkeringsplassene primært er for de som har ærender, men så lenge en betaler, kan en vel bruke dem mens en er på jobb vel?

Hvis du betaler hver 2. time så skal du jo ikke få bot :) Ergo..

Og nei, jeg mener at korttidsparkering er for KORTtidsparkering. Ligger i ordet liksom.. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...