Gjest Hard negl Skrevet 5. november 2002 Skrevet 5. november 2002 Klarer ikke slutte! Slutta å røyke men må bite i nervøse stunder. Gode råd? 0 Siter
spirito Skrevet 5. november 2002 Skrevet 5. november 2002 Go'negl! En greie du tar på neglene (flaska ser ut som neglelakk) som smaker så høgg at du ikke orker bite negler. PS: Kniv og gaffel anbefales under bruk! 0 Siter
Gjest Hard negl Skrevet 5. november 2002 Skrevet 5. november 2002 Go'negl! En greie du tar på neglene (flaska ser ut som neglelakk) som smaker så høgg at du ikke orker bite negler. PS: Kniv og gaffel anbefales under bruk! Takk for svar. Hvor får man kjøpt dette illesmakende produkt? 0 Siter
spirito Skrevet 5. november 2002 Skrevet 5. november 2002 Takk for svar. Hvor får man kjøpt dette illesmakende produkt? Apoteket kanskje? Tipper det ) Lenge siden jeg har kjøpt, den er drøy i bruk! 0 Siter
Carisma1365380365 Skrevet 5. november 2002 Skrevet 5. november 2002 Jeg bet negler som liten. Moren min prøvde Go` negl på meg, men ingenting funket før jeg bestemte meg selv for å slutte. Så gjørde jeg det, og biter ikke lenger. It's all in the mind. Bare bestem deg! 0 Siter
asterix Skrevet 5. november 2002 Skrevet 5. november 2002 Jeg bet negler som liten. Moren min prøvde Go` negl på meg, men ingenting funket før jeg bestemte meg selv for å slutte. Så gjørde jeg det, og biter ikke lenger. It's all in the mind. Bare bestem deg! Enig med Carisma. En må bare bestemme seg. Funka for meg. 0 Siter
Gjest isostar Skrevet 6. november 2002 Skrevet 6. november 2002 Montere falske til de har vokst ut. Smoere dem hver kveld med en god krem slik at de vokser fortere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.