spirito Skrevet 5. november 2002 Skrevet 5. november 2002 Har du en link til et gratis mp3 program? A'la Audiocatalyst? Har en haug med cd'er jeg vil legge inn i mp3-mappa mi! Har de som wma-filer nå, men det er litt håpløst når alle vennene mine bruker linux og ikke får spilt dem av hvis jeg sender til dem... 0 Siter
Gjest QuePasta Skrevet 5. november 2002 Skrevet 5. november 2002 Hvis alt annet feiler - skaff deg nye venner! 0 Siter
spirito Skrevet 5. november 2002 Forfatter Skrevet 5. november 2002 Hvis alt annet feiler - skaff deg nye venner! Neh..linux er fint det ;-) 0 Siter
Simen Skrevet 5. november 2002 Skrevet 5. november 2002 CDex er et bra gratisprogram. Søk på CDex på www.download.com 0 Siter
Amiga Skrevet 5. november 2002 Skrevet 5. november 2002 CDex er et bra gratisprogram. Søk på CDex på www.download.com Jeg skulle akkurat til å foreslå det samme programmet! :-) 0 Siter
petter smart Skrevet 6. november 2002 Skrevet 6. november 2002 Music Match Jukebox er veldig bra, der kan du brenne fra mp3 til cd også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.