Gjest Lubna Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Jeg vet at jeg ikke har mye aa klage over...har klart aa gaa ned fra 77 kilo paa det meste (for ca 4 aar siden) til 64. Det har vaert en lang prosess, med plataaer innimellom. Jeg vil gjerne veie 60 kilo, det klarte jeg aa gaa ned til i sommer, og det var jeg veldig fornoyd med. Naa vil jeg klare aa holde vekten, samtidig som jeg gjerne vil saa raskt som mulig ned! 1 kilo i uken hadde vaert veldig motiverende. Har begynt aa trene, trener 3-4 ganger i uken, 30 min. cardio og deretter styrke. Jeg hater aa vaere altfor sulten, saa hvordan burde jeg spise? Orker ikke ketogen diett, da jeg har svingende blodsukker og besvimer dersom jeg ikke spiser (har bare hendt en gang, da jeg var paa reise og ikke fikk spist paa 7 timer!). Kan man faa raske resultater av lav-GI kost? Har matmengde noe aa si ogsaa da? Kunne noen gi meg litt ideer til sunn, men god lav GI-mat? Har noen erfaringer aa dele? Jeg vet at jeg godt kan ta av fire kilo, da jeg har en irriterende bilring rundt magen og litt ekstra rundt hoftene. Jeg er 173 cm hoy, men har smal benbygning. Begynner aa bli utaalmodig...please kom med gode raad! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.