Gå til innhold

Hjelp - Det var en gang et menneske

Anbefalte innlegg

Finnes det noen som har den første videoen i denne tegnefilmserien(den om hele verdenshistorien), altså med de to første episodene? Jeg har kjøpt denne serien, men var for seint ute og første del var utsolgt og det blir så vidt jeg har skjønt ikke produsert mer. Vil gjerne låne/kjøpe/kjøpe en kopi/låne en kopi.... anything!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80543-hjelp-det-var-en-gang-et-menneske/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du sjekket med biblioteket der du bor? Eldstedattera mi lånte med seg alle sammen etter tur fra skolebiblioteket der hun gikk skole tidligere...

Godt tips, takk. :-) Tviler på at biblioteket her har dem liggende(knøttlite bibliotek), men kanskje det er mulig å fjernlåne. Ja, det må jeg sjekke.

Gjest klamydia

Godt tips, takk. :-) Tviler på at biblioteket her har dem liggende(knøttlite bibliotek), men kanskje det er mulig å fjernlåne. Ja, det må jeg sjekke.

Alle skoler jeg har jobbet på har hele serien. Kanskje du kan spørre på barnas skole?

Annonse

Jeg har de første episodene, men mangler to lenger ut i serien (en fra den helga der vi gikk over til vintertid og opptaket på videoen gikk i vasken).

Vi kan jo lage en kopi til hverandre.

Hørtes smart ut. Har du en mailadresse du kan gi meg her? Jeg har ingen "uoffisiell" mail-adresse for tiden, men kan jo skaffe meg en for anledningen hvis du heller ikke har en alternativ mailadr som du vil legge ut her. :-)

Hørtes smart ut. Har du en mailadresse du kan gi meg her? Jeg har ingen "uoffisiell" mail-adresse for tiden, men kan jo skaffe meg en for anledningen hvis du heller ikke har en alternativ mailadr som du vil legge ut her. :-)

[email protected]

Må sjekke hvilke episoder det var jeg manglet. Har du en oversikt over alle episodene med navn og nummer, så slipper jeg å ta feil.

Har sendt deg en mail med hvilke episoder jeg mangler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...