Gå til innhold

Fargen på bilen hans sier mer enn du tror

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

"Mannen som velger de grønne bilene, føler seg ofte som en svært heldig person. Her er en optimist og svært gavmild. Menn som velger de grønne bilene, er også svært fertile"

Han ville ha en grønn bil, men det ble det ikke.

Den andre bilen lar jeg være å si noe om.............

Det var dårlige greier. Uansett hvilken farge en hadde var en jo snill og grei og interessert i et fast forhold osv.

Hvilken farge på bilen har drittsekkene da?

Rød. Det trodde jeg da var en kjent sak? Jeg kjenner to drittsekker som har røde biler. Altså er det sånn;-)

Annonse

"Denne fargen viser at eieren er sterk og har god helse. I tillegg har eierne av røde biler ofte mye seksuell energi."

Dette stemmer ekstremt bra.

Den siste bilen jeg hadde var rød, og dette er utvilsomt en beskrivelse som folk ville kjent meg igjen på.

Makan!

Bilen før det var blå:

"Den blå fargen kjennetegner en mann som liker å være i et fast parforhold. Han er svært ærlig og forståelsesfull og tenker mye på fremtiden."

Denne kan diskuteres.

Kjæresten min har sølv-bil ;-)

Sølvfarget bil

Ordensmennesket elsker ifølge Cosmopolitan de sølvfargede bilene. I tillegg har eierne av sølvfargede biler god selvdisiplin og er positive og jordnære.

_Foreldrene_ mine har sølvfarget bil..! Sier ikke mer. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...