Gå til innhold

Fargen på bilen hans sier mer enn du tror

Anbefalte innlegg

Skrevet

_Foreldrene_ mine har sølvfarget bil..! Sier ikke mer. ;o)

Og bestemora mi har rød..

Skrevet

Hehe - så mye for den teorien. (Men det stemte med moder'n & co, altså.)

Skrevet

Hehe - så mye for den teorien. (Men det stemte med moder'n & co, altså.)

;-)

Skrevet

Rød. Det trodde jeg da var en kjent sak? Jeg kjenner to drittsekker som har røde biler. Altså er det sånn;-)

Bra jeg ikke har rød bil da:-) Har en blå. Men hadde ikke så mange å velge i da jeg kjøpte den brukt.

Denne "undersøkelsen" gjelder vel strengt tatt bare for de som kjøper nye biler og kan velge farge fritt.

Skrevet

Denne tror vi på. Rød bil. Selvfølgelig.

Og den forrige var grønn.

Skrevet

Er de (mange) som velger svart bil så ille at de ikke kan beskrives?

Skrevet

JEG kjører;

Rød bil

Denne fargen viser at eieren er sterk og har god helse. I tillegg har eierne av røde biler ofte mye seksuell energi.

Min kjære mann kjører:

Gullfarget bil

Når en mann kjører rundt i en gullfarget bil viser det at han er interessert i å være sammen med sin partner både på det psykiske og fysiske plan. Eierne av gullfargede biler har god karma og er svært driftige.

****** og så bytter vi ofte,- bil altså! :-) **********

Skrevet

Jammen, det stemmer bare på menn! ;)

Skrevet

Aha, en dobbeltnatur! Du bruker den røde når du skal være kjekkas, og den hvite når du skal vinne folks tillit, ja? *S*

Hmm, hva betyr det da når den hvite er til salgs? :)

Skrevet

tidligere var det bare mørke dyp- røde biler, den siste bilen ble valgt med Sølv - metall med perleglans

Skrevet

Du er selvsagt en heldig, gavmild og fertil optimist med selvdisiplin og ordenssans. Imponert:-)

He-he....takk for tolkningen:-)

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...