flisa Skrevet 7. november 2002 Skrevet 7. november 2002 Jeg skal til sverige til søndag. Tror jeg skal kjøpe mer saus da Ja, men da må du prøve i den GULE butikken....EUro-et-eller-annet- - - hos MAXI-et-eller-annet og på Nordby har de bare så små som JEG sendte til deg. Du må ha på litervis vettø! = 0 Siter
SierDuDet Skrevet 7. november 2002 Skrevet 7. november 2002 Ja, men da må du prøve i den GULE butikken....EUro-et-eller-annet- - - hos MAXI-et-eller-annet og på Nordby har de bare så små som JEG sendte til deg. Du må ha på litervis vettø! = Jeg går sikkert inn i den nærmeste. Finner den nok Har fortsatt mer igjen av den jeg fikk av deg. De holder jo en stund 0 Siter
Gjest sint idag Skrevet 7. november 2002 Skrevet 7. november 2002 Virker unektelig gjerrig. Og det virker også som om du gir bort ting du ikke vil ha, i gave. Jeg ville ikke blitt sååå glad for en bok du ikke ville ha. du er litt rar nå! hun skrev jo at de ønsker seg boka... 0 Siter
Gjest tipser du meg? Skrevet 7. november 2002 Skrevet 7. november 2002 hvilken bokklubb er det? jeg vil også bli medlem og få billig dessertbok 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 7. november 2002 Skrevet 7. november 2002 du er litt rar nå! hun skrev jo at de ønsker seg boka... Har ikke noe å si. Hvis jeg rydder loftet finner jeg sikkert massevis av ting som folk ønsker seg. 0 Siter
spirito Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 hvilken bokklubb er det? jeg vil også bli medlem og få billig dessertbok Bokklubben Mat & Vinglede eller noe sånt. En del av de norske bokklubbene. http://www.bokklubbene.no 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.