akilles Skrevet 30. oktober 2000 Skrevet 30. oktober 2000 plages veldig m akillesprob.er operert på nimi i v.fot i 1994. har holdt opp m løpeing i ca 1år pga problermer m akilles.sykkel for å bevare form.begynte så meget forsiktig med løping igjen.så nu etter 3mnd er det på samme måten igjen i andre foten .det strammer seg opp i leggen og hovner opp fra kne og ned til ankel etter 1km løping.regner med at det er akilles siden jeg er veldig øm på baksiden av foten(ankel) i akillesfeste. bør jeg ta en operasjon?det betyr meget for meg å kunne drive idrett.jogging er min hobby.alder er 46år. 0 Siter
Gjest Thor-Øistein Endsjø, barnelege Skrevet 31. oktober 2000 Skrevet 31. oktober 2000 achilles. Dette er jo skikkelig trist når man er glad i å jogge, men du er ikke alene om problemet. For å være ærlig tror jeg det beste er gradvis om omstille seg til et aktivt liv med sykkel,svømming,ski og når beinet blir bedre evt. gå istedetfor å løpe. Slik du beskriver skaden din nå, er det vel ikke urimelig å vurdere operativ behandling her også. 0 Siter
jvb Skrevet 1. november 2000 Skrevet 1. november 2000 resultater ved operation er 60-70% succes. resten får det værre. vil du tage chancen? jeg ville ikke i din alder tror jeg, men få en lokal ortopæd til at se det, og spørg ham om han er rutineret heri! mvh jvbruun, ortopædkirurg 0 Siter
Gjest akilles igjen Skrevet 3. november 2000 Skrevet 3. november 2000 bare ett lite hjrtesukk til ang akilles.det er kun den ene gangen(siste)jeg hovnet opp i foten.kanskje det var pga varmen (32c).?????? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.