Gå til innhold

Please svar paa dette!

Gjest Noldusine

Anbefalte innlegg

Gjest Noldusine

Okay, naa begynner jeg aa bli lei av min egen oppforsel. jeg skal slanke meg ca 5-6 kilo, men hver gang jeg bestemmer meg for aa vaere "flink" saboterer jeg meg selv! I dag, f eks, spiste jeg forst en noksaa stor posrsjon frokostblanding til frokost pluss et glass sjokomelk til froksot, deretter en minitoblerone, senere en liten pose M&M's, tre jaffakaker, deretter lunsj (en tortillalefse med kyllingfyll og salat), saa en kopp kakao...

Naa foler jeg meg som en idiot. Jeg vet "alt" om sunn ernaering, men det er forskjell mellom liv og laere her i gaarden...Hvordan kan jeg klare aa ta meg sammen?

Noen som har tips til et opplegg som tar bort trangen til soetsaker?

Naa er jeg sint paa meg selv, og oberbevist om at jeg aldri vil klare aa gaa ned de siste kiloene...

Blir kjempeglad for svar!

ps. Jeg har ikke spisefortyrrelser!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest g-r-slankeren

Gå på kurs........da blir du mer motivert.. Jeg kjenner meg igjen i historien din, slik er mitt liv også...har nå gått to uker på kurs, og ikke hatt lyst på snop en gang.....vel, ikke så veldig ihvertfall....jeg har ikke rørt noe,og blitt veldig flink til å spise sunn mat...

Om du ikke går på kurs: skriv opp ALT du spiser, vei og mål deg en gang i uka og hold deg mellom 1150 og 1250 kcal om dagen. Spis fire måltider.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...