Gå til innhold

Vel, vel alle Brann-hatere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper dere ikke fikk pizzaen i halsen i kveld, noen av dere skulle visst feire Branns nedrykk med pizza og øl, håper det smakte!!!

mvh

Skrevet

Skulle vel ikke ha svart her, jeg da, for jeg hater jo dem ikke. Nei, så mye bryr jeg meg ikke disse som ligger i bunnsjiktet !

Æ bryr mæ bærre om toppen, æ.

Skrevet

Ja, håper de koste seg :) Det gjorde jeg! ;)

Jeg skal sove GODT i kveld!

Skrevet

Det ultimate hadde vært om dere hadde fått pizzaen i halsen på det siste frisparket til Sandefjord.

Menmen... Dere ryker til neste år, og har jo forsåvidt ikke en dritt å skryte av.

Medaljeambisjoner og må spille kvalifiseringsplass er vel ikke akkurat tegn på realisering av målene.

Skrevet

Det ultimate hadde vært om dere hadde fått pizzaen i halsen på det siste frisparket til Sandefjord.

Menmen... Dere ryker til neste år, og har jo forsåvidt ikke en dritt å skryte av.

Medaljeambisjoner og må spille kvalifiseringsplass er vel ikke akkurat tegn på realisering av målene.

Du misliker Brann virkelig du?

Jaja, du kunne i hvert fall kose deg med øl, pizza og godt og spennende spill.

mh

Skrevet

og du hendelse for en lykke å se at Brann ikke rykket ned-

De hadde så JÆVLA godt av å få seg en stooor gledesstund på stadion i kveld.

Heia Brann; heia Brann, heia Brann

Skrevet

Du misliker Brann virkelig du?

Jaja, du kunne i hvert fall kose deg med øl, pizza og godt og spennende spill.

mh

Ja, det er sant. Pizza og Solo (det ble ikke øl) veier opp for mye!

Alle med litt normal folkesikk hater vel Brann?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...