Taj Mahal Skrevet 7. november 2002 Skrevet 7. november 2002 Jeg kan legge inn noe i eller Men hva er koden for og legge noe til høyere? 0 Siter
Taj Mahal Skrevet 7. november 2002 Forfatter Skrevet 7. november 2002 Høyre-right Venstre-left Jeg kan engelsk da Amiga :-þ :-D Men hvordan skriver du koden? Bare slik og ?? og vips så blir det slik? Ja, da var det jo ikke så vanskelig likevel da Takk Amiga ;o) 0 Siter
citoyen Skrevet 7. november 2002 Skrevet 7. november 2002 Jeg kan engelsk da Amiga :-þ :-D Men hvordan skriver du koden? Bare slik og ?? og vips så blir det slik? Ja, da var det jo ikke så vanskelig likevel da Takk Amiga ;o) Det finnes ikke egne tags for venstre og høyre. Du må legge det inn i f.eks en , slik: . Det samme kan du gjøre for bilder; og for en del andre elementer. 0 Siter
Taj Mahal Skrevet 7. november 2002 Forfatter Skrevet 7. november 2002 Det finnes ikke egne tags for venstre og høyre. Du må legge det inn i f.eks en , slik: . Det samme kan du gjøre for bilder; og for en del andre elementer. Takk citoyen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.