Gå til innhold

Er dette egentlig å gå over streken?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror jeg hadde blitt ganske pissed da ja.

Men det finnes mange rare folk her i området så egentlig er jeg ikke forbauset over at det har skjedd.

Du hadde ikke blitt forbauset om ungen kom hjem en dag uten tiss?

Når man ikke blir forbauset over sånt så vil jeg påsta at galskapen har gått for langt.

Annonse

Du hadde ikke blitt forbauset om ungen kom hjem en dag uten tiss?

Når man ikke blir forbauset over sånt så vil jeg påsta at galskapen har gått for langt.

Jo hvis han hadde kommet hjem uten hadde jeg blitt forbauset og forbannet og fortvilet. Men truselen er jeg ikke forbauset over.

Her skjer mye rart. Du skulle vært her da naboen skrek som en gal i en time og tilslutt kastet han komfyren ute av vinduet.

Eller da en annen krabbet nedover sykkelstien og skrek etter Gud.

Lite som forbauser meg lenger.

Jo hvis han hadde kommet hjem uten hadde jeg blitt forbauset og forbannet og fortvilet. Men truselen er jeg ikke forbauset over.

Her skjer mye rart. Du skulle vært her da naboen skrek som en gal i en time og tilslutt kastet han komfyren ute av vinduet.

Eller da en annen krabbet nedover sykkelstien og skrek etter Gud.

Lite som forbauser meg lenger.

Jeg opplever aldri sånne spennende ting.

Det er visst i Oslo det skjer :)

Nei kanskje ikke og i alle fall ikke når det er barn med i bildet.

Men er det noe verre at man skjærer av tissen til et barn enn til et voksent menneske?

Hvorfor skal barn være så hellige for mange?

Hvis de først skal få skjært av tissen så er det vel best at det skjer nettopp når de er barn?

Annonse

Men er det noe verre at man skjærer av tissen til et barn enn til et voksent menneske?

Hvorfor skal barn være så hellige for mange?

Hvis de først skal få skjært av tissen så er det vel best at det skjer nettopp når de er barn?

*stønn*

Han er jo en liten Osloramp da vet du og vet ikke alltid hvordan man skal oppføre seg i de høyere kretser :o)

Tror ikke askerfolk generelt er noe finere enn andre :)

Tvert i mot. Mye harryfolk her også!

Bare se på bilene i sentrum. Halvparten har fartsstriper og Michelline figurer på taket :)

Tror ikke askerfolk generelt er noe finere enn andre :)

Tvert i mot. Mye harryfolk her også!

Bare se på bilene i sentrum. Halvparten har fartsstriper og Michelline figurer på taket :)

Og så er det en eller annen som driver og ruser rundt hele kvelden med en potte som smeller. Trodde kanskje det var deg :o) ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...