Gå til innhold

Auberginene MÅ stekes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prøv å la vær og så smak. DA går det nok opp et lys for deg.

Hvorfor steke kjøttdeigen først da? Osv. Bare gjør som det står i oppskriften. Det er ikke alltid en skal stille så mange spørsmål.

De er mulig du ikke stiller spørsmål. Men nå var det sånn at jeg lurer på det, så da spør jeg.

Det er sikkert noen med mer hjerne enn oss to her som kan svare.

Annonse

De er mulig du ikke stiller spørsmål. Men nå var det sånn at jeg lurer på det, så da spør jeg.

Det er sikkert noen med mer hjerne enn oss to her som kan svare.

Det er det helt sikkert. Men det er vel som med mange andre ingredienser som skal stekes først. Vi må kunne akseptere at sånn er det. Det smaker vel bedre da.

Tror det er samme prinsipp som med poteter. De blir ikke skikkelig gjennomstekt hvis du kun varmer dem i ovnen når du gjør ferdig mousakkaen.

Annonse

Det er det helt sikkert. Men det er vel som med mange andre ingredienser som skal stekes først. Vi må kunne akseptere at sånn er det. Det smaker vel bedre da.

Tror det er samme prinsipp som med poteter. De blir ikke skikkelig gjennomstekt hvis du kun varmer dem i ovnen når du gjør ferdig mousakkaen.

Du er nok inne på noe der. :o)

Får bare gjøre som det står i oppskrifta. Av erfaring vet jeg at det ikke er lurt å eksperimentere på egenhånd. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...