Gå til innhold

FU: Hvor lang arbeids/skolevei har du?

Anbefalte innlegg

Gjest Gurugla
Skrevet

Kjører du kollektivt eller sykler/går du?

Jeg vurdere å begynne å ta bussen og la bilen stå. Det hadde kanskje ikke vært så dumt?

Så, hvorda kommer du¨deg på jobb/skole?

Skrevet

Kjører...hater buss..Sykkelen min som jeg nettopp har kjøpt er lånt bort...

=o)

Skrevet

Riser kollektivt,to busser, bruker ca. 1.5 time før jeg stempler meg inn på jobben. Bruker tiden på bussen til å høre på lydbøker eller sove.

Skrevet

Riser kollektivt,to busser, bruker ca. 1.5 time før jeg stempler meg inn på jobben. Bruker tiden på bussen til å høre på lydbøker eller sove.

Du må da ikke rise bussen....He he he he

Skrevet

Busser. Fra jeg går ut døra her hjemme tar det ca. 45 min, inkl. ett buss-skifte med 0 - 7 min venting. Bruker tiden til å høre på lydbøker og har fått hørt mange kjempefine bøker som jeg ellers ikke hadde hatt tid til å lese.

Skrevet

Jeg kjører. Leverer først gutten i barnehage, så jenten hos dagmamma, og så kjører jeg på jobb. Bruker tilsammen 30 min.

Skrevet

Du må da ikke rise bussen....He he he he

Nei,slikt driver jeg ikke med. Får vel skylde på trykkfeildjevelen.:)

Skrevet

Nei,slikt driver jeg ikke med. Får vel skylde på trykkfeildjevelen.:)

Du får gi ham en real runde spanking..;)

=o)

Skrevet

Jeg har ca en times reisevei, og da foregår det slik med kommunale transportmidler:

Først 10 min. med buss til togstasjonen, så tog en halvtime, deretter t-banen en stasjon (knappe 3-5 minutter).

Skrevet

Jeg har 2.3 km med slak oppoverbakke og sykler. Bruker 15 min og er gørrsliten når jeg endelig er framme. Går desverre ikke buss herfra så tidlig (begynner på skolen 7.30).

Ønsker meg bil!

Skrevet

Jeg går, ett minutts vei til jobben. :-) Og nei, jeg jobber ikke hjemme.

Gjest Naninananananoonoo
Skrevet

Ca. 300 meter. Derfor går jeg, miljøgevinsten ved å gå vil være så liten at det ikke har noen hensikt.

Skrevet

Først kjører jeg med bil 50 minutter til Sola, tar deretter fly til Florø, for så en liten time med helikopter ut over havet til plattformen jeg jobber på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...