Gjest tikita Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Hei! Jeg lurer på en ting.Om man bruker mye krydder, som også sikkert inneholder en del salt, vil kroppen binde mer vann, og jeg dermed veie mer da? Eller holder vann og saltinnhold i kroppen seg konstant uansettt? Har et annet spørsmål også. Jeg vil mer ned i vekt.. men nå går jeg omtrent ikke ned lenger.. spiser 600-700 kcal for dagen. Det er vel ikke mulig at forbrenninga mi har komt helt ned i 600-700 kcal for dagen, er det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest årolilja Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 jo, det kan hende. Du kan ha blitt så tynn som du har mullighet for å bli, uten å slutte å spise. Kanskje et tegn på at du absolutt ikke bør gå ned mer?? de 6-700 kaloriene..hva består de av? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tikita Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 jo, det kan hende. Du kan ha blitt så tynn som du har mullighet for å bli, uten å slutte å spise. Kanskje et tegn på at du absolutt ikke bør gå ned mer?? de 6-700 kaloriene..hva består de av? Består av gulrot og tomatsuppe. av og til salat, eller kålrot. Men er ikke så tynn da, det er jeg ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thesen Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Består av gulrot og tomatsuppe. av og til salat, eller kålrot. Men er ikke så tynn da, det er jeg ikke. Hei! Når jeg gikk på diett, ble jeg lært at kroppen må ha ca 1000-1100 kcal for å kunne forbrenne noe, ellers går kroppen bare på 'sparebluss'... Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yu Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 om du vil ta av mer så MÅ du spise mer-det er jo ingenting det du spsier-er du klar over at et gj.snitt msk må ha 1500kcal for å vere i ro en hel dag-da siser det seg at kroppen din er på sapsebluss ogh neketer å gi fra seg fett!! så les litt mer og få litt mer fornuftig informasjo før du slanker deg videre!!!! en bra side er jentemat.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest årolilja Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Består av gulrot og tomatsuppe. av og til salat, eller kålrot. Men er ikke så tynn da, det er jeg ikke. men når du har gått ned så mange kilo som du vil.. og begynner med normal kost i gjen..hva tror du skjer da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tikita Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 men når du har gått ned så mange kilo som du vil.. og begynner med normal kost i gjen..hva tror du skjer da? Vet hva som kommer til å skje.. derfor tør jeg ikke begynne å spise igjen.. har vel egentlig nådd det som var målet mitt, og litt til.. men.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest årolilja Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Vet hva som kommer til å skje.. derfor tør jeg ikke begynne å spise igjen.. har vel egentlig nådd det som var målet mitt, og litt til.. men.. vet du. Jeg forstår hvordan du har det. Har nelig hatt det likedan. Men det du driver med kan være veldig farlig, likevel forstår man ikke det når man er midt oppi det. Men den kosten du har nå kan du ikke leve med resten av livet, du får ikke i deg alle næringsstoffer av den. Om du ikke allerede gjør det, så bør du ta vitaminetilskudd og kalktabletter 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.