Gå til innhold

Ingredienser som smaker null

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så på innlegget nedenfor om auberginer (Jfr. Lillemus´innlegg) og div. sm ikke smaker noe. Det er søroen meg helt sant.

Det er masse "tulleting" man har i maten som ikke har noe å si for smaken, hvertfall ikke noe forbedring.

Ting (grønnsaker)som jeg synes er helt unødvendig å tilsette er f.eks:

Auberginer, Squash, Champignoner, Melon, Mango. Brekkbønner.

Synes iallfall

Skrevet

Mango er vel en av de fruktene som smaker mest. Men du må la den modne først, ellers er den ganske tam i smaken.

Skrevet

"Champignoner, Melon, Mango. " ??? Er du helt på styr, jente!!?? Dette smaker jo kjempegodt! :) Nå snakker jeg ikke om hermetisert sopp, den er totalt smakløs.

Skrevet

"Champignoner, Melon, Mango. " ??? Er du helt på styr, jente!!?? Dette smaker jo kjempegodt! :) Nå snakker jeg ikke om hermetisert sopp, den er totalt smakløs.

Det smaker IKKE godt, nei. Fordi det smaker INGENTING! Hører du; I-N-G-E-N-T-I-N-G

Nemlig.

Forresten trodde jeg du var å finne på sexforumet? Har du lest siste døgns innlegg der alledere?.....*MUHAAAAAAA*

;o)

Skrevet

Mango er vel en av de fruktene som smaker mest. Men du må la den modne først, ellers er den ganske tam i smaken.

Å? Sier du det, ja? Jeg satt nemlig å tygde på en Mongo og bare tygde og tygde. Det var akkurat som det var noe i munnen (og det var det jo) men jeg vet ikke hva det smakte liksom....*vaser*

Skrevet

Det smaker IKKE godt, nei. Fordi det smaker INGENTING! Hører du; I-N-G-E-N-T-I-N-G

Nemlig.

Forresten trodde jeg du var å finne på sexforumet? Har du lest siste døgns innlegg der alledere?.....*MUHAAAAAAA*

;o)

Du kan åpenbart ikke lage mat, Joppe. :-P

Og sexforum - bør jeg være der? He? *iler inn*

Skrevet

Du kan åpenbart ikke lage mat, Joppe. :-P

Og sexforum - bør jeg være der? He? *iler inn*

Lage mat? Nei, det er ikke min sterkeste side kanskje. Men jeg er sabla go i senga, sier gubben.

Og det er DET som teller.....

Skrevet

Hermetisert sopp er det beste jeg vet.

Skrevet

Det må jo være noe direkte feil med smaksløkene dine!

Champignong (faen, hvordan skrives det?) er jævla godt :)

Skrevet

Lage mat? Nei, det er ikke min sterkeste side kanskje. Men jeg er sabla go i senga, sier gubben.

Og det er DET som teller.....

Ja takk begge deler, sier nå jeg. ;)

Det var forøvrig ikke noe særlig spennende på sexforum.

Skrevet

Hermetisert sopp er det beste jeg vet.

Hvis man får dem hele og kan dyppe dem i soyasaus, så går de an. Men det smaker jo ikke sopp, da.

Skrevet

Det må jo være noe direkte feil med smaksløkene dine!

Champignong (faen, hvordan skrives det?) er jævla godt :)

Champignon.

Skrevet

Hvis man får dem hele og kan dyppe dem i soyasaus, så går de an. Men det smaker jo ikke sopp, da.

Hermetisert fotsopp er ikke så verst heller.

Skrevet

Champignon.

Champignon, champignon, champignon, champignon, champignon, champignon, champignon, champignon, champignon, champignon.

Sånn, nå har jeg lært det.

Skrevet

Champignon.

Har ikke Queen ei låt om champignoner? We are the chmpignons?

Hva mener de med det?

Skrevet

Champignon, champignon, champignon, champignon, champignon, champignon, champignon, champignon, champignon, champignon.

Skrev du det, eller var det klipp og lim. I så fall er det juks.

Juksemaker pipelort

Carisma1365380365
Skrevet

Du er helt på jordet...

Legg f. eks. squash kuttet i mellomtykke skiver i en langpanne. Smør olivenolje på hver side og strø salt og pepper på. Sett det så i ovnen til de blir gyllen brune. Server sammen med kyllingfilet, salat og godt brød. Det er kjempegodt.

Skrevet

Du er helt på jordet...

Legg f. eks. squash kuttet i mellomtykke skiver i en langpanne. Smør olivenolje på hver side og strø salt og pepper på. Sett det så i ovnen til de blir gyllen brune. Server sammen med kyllingfilet, salat og godt brød. Det er kjempegodt.

Pøh, du bare tuller.......

;o)

Skrevet

Skrev du det, eller var det klipp og lim. I så fall er det juks.

Juksemaker pipelort

jeg skrev det.

Helt sant! Måtte jo lære ordet.

Skal vi som jeg kan det nå? Ja!

Champignon!

:)

Skrevet

Du jukset. Helt sikkert. Jeg skal sjekke deg om en ukes tid, ok? Vær beredt på lekseprøve.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...