Gå til innhold

Ingredienser som smaker null

Anbefalte innlegg

Så på innlegget nedenfor om auberginer (Jfr. Lillemus´innlegg) og div. sm ikke smaker noe. Det er søroen meg helt sant.

Det er masse "tulleting" man har i maten som ikke har noe å si for smaken, hvertfall ikke noe forbedring.

Ting (grønnsaker)som jeg synes er helt unødvendig å tilsette er f.eks:

Auberginer, Squash, Champignoner, Melon, Mango. Brekkbønner.

Synes iallfall

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80730-ingredienser-som-smaker-null/
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Champignoner, Melon, Mango. " ??? Er du helt på styr, jente!!?? Dette smaker jo kjempegodt! :) Nå snakker jeg ikke om hermetisert sopp, den er totalt smakløs.

Det smaker IKKE godt, nei. Fordi det smaker INGENTING! Hører du; I-N-G-E-N-T-I-N-G

Nemlig.

Forresten trodde jeg du var å finne på sexforumet? Har du lest siste døgns innlegg der alledere?.....*MUHAAAAAAA*

;o)

Mango er vel en av de fruktene som smaker mest. Men du må la den modne først, ellers er den ganske tam i smaken.

Å? Sier du det, ja? Jeg satt nemlig å tygde på en Mongo og bare tygde og tygde. Det var akkurat som det var noe i munnen (og det var det jo) men jeg vet ikke hva det smakte liksom....*vaser*

Det smaker IKKE godt, nei. Fordi det smaker INGENTING! Hører du; I-N-G-E-N-T-I-N-G

Nemlig.

Forresten trodde jeg du var å finne på sexforumet? Har du lest siste døgns innlegg der alledere?.....*MUHAAAAAAA*

;o)

Du kan åpenbart ikke lage mat, Joppe. :-P

Og sexforum - bør jeg være der? He? *iler inn*

Annonse

Annonse

Carisma1365380365

Du er helt på jordet...

Legg f. eks. squash kuttet i mellomtykke skiver i en langpanne. Smør olivenolje på hver side og strø salt og pepper på. Sett det så i ovnen til de blir gyllen brune. Server sammen med kyllingfilet, salat og godt brød. Det er kjempegodt.

Du er helt på jordet...

Legg f. eks. squash kuttet i mellomtykke skiver i en langpanne. Smør olivenolje på hver side og strø salt og pepper på. Sett det så i ovnen til de blir gyllen brune. Server sammen med kyllingfilet, salat og godt brød. Det er kjempegodt.

Pøh, du bare tuller.......

;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...