Gå til innhold

Hva er julesangen over alle julesanger?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"O'helga natt" med Jussi Bjørling. Det hender faktisk at jeg tar den frem når det ikke er jul også. Spilles høyt slik at rommet fylles.

Ellers kommer "Mary's boychild" som en god nr. to. Kjente og kjære julesanger av Alf Prøysen gir meg også gode minner og god julestemning.

"O'helga natt" med Jussi Bjørling. Det hender faktisk at jeg tar den frem når det ikke er jul også. Spilles høyt slik at rommet fylles.

Ellers kommer "Mary's boychild" som en god nr. to. Kjente og kjære julesanger av Alf Prøysen gir meg også gode minner og god julestemning.

Ånei, Jussi Bjørling er det direkte smertefullt å høre på, jo! Det kjennes som om hele hodet skal eksplodere når han er igang på det verste. Hvordan det kan være pent å høre på er en gåte...

Annonse

Ånei, Jussi Bjørling er det direkte smertefullt å høre på, jo! Det kjennes som om hele hodet skal eksplodere når han er igang på det verste. Hvordan det kan være pent å høre på er en gåte...

Han når helt inn til margen. Det er slik jeg liker det.

Jepp! Jussi er kongen! Og Deilig er jorden...

*sukk* Nå begynner jeg og glede meg...

Gjest ChiengMai

For noen år tilbake ble "Fairytale Of New York" med The Pogues kåret til tidenes julesang. Jeg er hjertens enig, den slår alle andre julesanger i sin totale mangel på klasse. :-)

På den litt mer seriøse siden liker jeg også "O Holy Night" (og ja, den er kul med Cartman, om ikke akkurat fin, hehe) og av de norske "Det lyser i stille grender", men helt klart _ikke_ sunget av Kjerstin Bergersen i Secret Mission.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...