Gå til innhold

Problemer i trafikken

Anbefalte innlegg

Gjest bilsinke

Etter en bilulykke for noen år siden har jeg blitt en skikkelig sinke i trafikken. Aller helst vil jeg slippe å kjøre bil, men jeg er helt avhengig av bilen for å komme meg på jobb.

Sommerstid går det fint å kjøre, da sinker jeg ikke. Men når det blir mørkt og fare for glatte veier, da sliter jeg virkelig. Jeg skjønner at bilene som kommer bak meg blir irritert når jeg slakker ned til 50-60 foran svinger og når jeg møter andre biler. Men jeg TØR rett og slett ikke å trø på gassen. Følger godt med i speilet og hjelper alle som vil forbi, likevel synes jeg dette er ganske problematisk.

Noen gode råd om hvordan man kan bli en god sjåfør igjen etter en ulykke?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80837-problemer-i-trafikken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gode råd har jeg ikke, bortsett fra det som de to andre har sagt. Enten det eller så må du forsøke å utfordre deg litt slik at du kan kjøre litt fortere, forsøk å øk farten litt og om en stund så øker du litt til.

Men jeg skjønner godt hva du sliter med.

Men det er utrolig irriterende å kjøre bak slike som deg, jeg får omtrent dilla. Det er utrolig mange som av en eller annen grunn (tenkte ikke på de som har hatt samme opplevelsen som deg) skal kjøre i 20 km/t eller mer under fartsgrensen.

De tusler av gårde alltid med en lang rekke med biler bak som vil forbi. Hvorfor kan det ikke være mulig å kjøre til side av og til? Neida de kjører slik i milevis.

Jeg har kjørt 20 til 30000 km i året i over 20 år og har opplevd slik situasjoner nesten hver gang jeg er ute å kjører. Mange ganger har jeg sett at køren bak slike er over 4 km lang. Da kan enn lure på hva som rører seg opp i hode på sånne.

En kikk i speilet og tatt litt hensyn så hadde de kjørt til siden.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80837-problemer-i-trafikken/#findComment-425737
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...