Gå til innhold

FU: Hvor patetisk...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg syns ikke du er patetisk i det heletatt, men du har et annet problem...

Det er at du kanskje i sterkere grad bør gjøre deg mere SYNLIG i hverdagen. Slike som deg, sjenerte og kuede, som gjemmer seg bort, trer tilside, for at andre skal få eksponere seg, vil aldri komme noen vei i livet.

Så mitt råd, er at du suksessivt prøver å tre sterkere fram, synes, både her inne på DOL, og ellers i livet.;-)

Jeg syns ikke du er patetisk i det heletatt, men du har et annet problem...

Det er at du kanskje i sterkere grad bør gjøre deg mere SYNLIG i hverdagen. Slike som deg, sjenerte og kuede, som gjemmer seg bort, trer tilside, for at andre skal få eksponere seg, vil aldri komme noen vei i livet.

Så mitt råd, er at du suksessivt prøver å tre sterkere fram, synes, både her inne på DOL, og ellers i livet.;-)

Men jeg er på jobb. Må jo jobbe...

Jeg skal tre sterkt fram i morgen. Det er i helgene man lever :)

Vært på Hotell RV i det siste? :)

Men jeg er på jobb. Må jo jobbe...

Jeg skal tre sterkt fram i morgen. Det er i helgene man lever :)

Vært på Hotell RV i det siste? :)

Mitt svar var egentlig ironisk ment.... du har jo ingen spesielt lav profil her inne...*ler*

Joda, jeg bor ofte på RV jeg, i snitt en gang pr uke i forbindelse med jobbreise. Like bra hver gang! Da jeg så deg der, da var jeg på "privat" tur, slik som deg... ;-)

Det blir Oslo-helg på meg nå også, men da blir det på SAS-Hotellet.

Mitt svar var egentlig ironisk ment.... du har jo ingen spesielt lav profil her inne...*ler*

Joda, jeg bor ofte på RV jeg, i snitt en gang pr uke i forbindelse med jobbreise. Like bra hver gang! Da jeg så deg der, da var jeg på "privat" tur, slik som deg... ;-)

Det blir Oslo-helg på meg nå også, men da blir det på SAS-Hotellet.

RV er et bra hotell. Liker meg bedre der enn på f.eks. plaza.

Stille, intimt, og frokosten er veldig god.

Dessuten kjenner jeg ei der, så jeg får billige og veldig bra rom :)

Private turer med vakre damer er selvsagt veldig hyggelig :)

Annonse

Hvis du tar skikkelig i, kan du klare to millimeter til.

Ellers tror jeg du nærmer deg utnyttet potensiale nå. Du har tross alt ikke så mye å gå på.

Jeg er enig med deg.

Jeg må ta meg sammen snart.

Men det er jo faen ikke noe gøy å ta seg sammen...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...