Gå til innhold

FU: Farsdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid gitt en liten ting til både farsdag og morsdag. Det er bare det at hvert år blir det vanskligere å finne på noe.

Hva gir dere? (Dere som gir altså) Det er ikke nødvendig for dere som IKKE gir noe å svare her :o)

Gjest har også en far
Skrevet

Jeg har peid å kjøpe en blomst,konfekt eske,twistpose,flaske med rødvin,eller ullsokker.

Skrevet

Jeg skal gi pappa en rosebukett i morgen. Han blir ikke hjemme i hele helga fordi de driver og har prøver i Olavshallen, men likevel synes jeg det er koselig å bare gi en liten oppmerksomhet og et kort - fordi han er pappa'n min, og fordi jeg er veldig glad i ham.

Faren til ungene skal jeg sende en bukett blomster til, og så sender vi e-kort og ringer, tenker jeg...

Skrevet

Fadern er død og siden jeg går ut fra at ikke jeg er far, så trenger jeg ikke å bekymre meg.

Lottemor1365380387
Skrevet

Alt fra handsker,skjerf,lue,pyjamas,boxere,sokker.PS spill.

Dette var farsgavene da,,hva er morsdag??

Skrevet

Jeg skal gå på graven til pappa og tenne lys og sette ned noen fine blomster. Liker å holde tradisjonen ved like selv om han er død :)

Skrevet

Jeg skal gå på graven til pappa og tenne lys og sette ned noen fine blomster. Liker å holde tradisjonen ved like selv om han er død :)

Det var en fin tradisjon! Dessverre er min fars grav for langt unna til at det lar seg gjøre nå til søndag.

Skrevet

Det var en fin tradisjon! Dessverre er min fars grav for langt unna til at det lar seg gjøre nå til søndag.

Ja, det er en mager trøst på en måte :)

Skrevet

Min fars og.

Men tradisjonen hennes er fin :)

Skrevet

Ja, det er en mager trøst på en måte :)

Føler med deg! Klem til kati og andre farløse!

Skrevet

Føler med deg! Klem til kati og andre farløse!

Takk..:)

Skrevet

Jeg skal gi min far 2 flasker med barberingsvann.

Han ønsket seg nemlig det.

Skrevet

far fikk en dvdgave i september...farsgave på forskudd fordi han var her. jeg er forretsen den eneste i familien som gir til svigerfar, han får ei flaske heimlagalikør eller noe i den duren...han fikk aldri farsdagsgave før jeg ble svigerdatter, fordi de ikke feirer mors og farsdag...og han setter utrolig stor pris på det også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...