Gå til innhold

Del dine slanketriks her!

Anbefalte innlegg

Gjest høstkos

Høsten er tid for kakao og kos foran peis og tv,men det blir fort litt ekstra kilo av sånt,så kan vi ikke dele våre beste tips for hvordan kose seg litt ekstra uten at det behøver å bety vektoppgang?

Her er mitt bidrag til snacks:

Soltørkede tomater! De tørre,salt og godt og man orker som regel ikke mer enn max 5,6 biter.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80904-del-dine-slanketriks-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest høstkos

Må mann alltid være så slank da?? hvorfor ikke nyte en god sjokolade med god samvittighet,har hørt at den mørke sjokoladen skal være så sunn!

Nei,man må ikke absolutt være så slank,kanskje jeg heller skulle skrive sunnhetstriks? :)

Jeg har prøvd den Bocca-sjokoladen,men den var IKKE god!

Gjest ex anorexia

Nei,man må ikke absolutt være så slank,kanskje jeg heller skulle skrive sunnhetstriks? :)

Jeg har prøvd den Bocca-sjokoladen,men den var IKKE god!

forresten dine soltørkede tomater hørtes gode ut,selleri med youghert dipp er heller ikke å forakte.

Sharon (den spiselige). Kjempedeilig frukt, som er søt og god. Får jeg veldig lyst på sjokolade tar jeg et glass med sjokolade melk, det hjelper på sjoko trangen. Dessuten smaker jo grønnsaker med dipp laget av yoghurt og grømmekolle kjempe godt.Kjøp sånn pose med dipp fra Maarud el.l.

Jeg er ikke interessert i å gå opp på vinterstid, så da får det heller være med snacksen.

Får jeg lyst på noe godt er det jo bare å velge et sunnere alternativ. Eller tenke som så:

Vel etter jeg har spist det wiernerbrødet er jeg noe lykkligere da.???

Annonse

Gjest ex anorextia

En kar i Brasil har oppskriften på slankekur. Han datt nedi en brønn og ble reddet etter 37 døgn. Han gikk ned over 30 kilo.

Vet noen av noen brønner i østlandsområdet?

Hørtes ut som en bra måte å slanke seg på,kjenner desverre ikke til noen brønner,men 30 kg hadde vært litt imeste laget for meg da.

kakaoen kan du bytte ut med confekta. De har sjokoladedrikker med forskjellig smak (mint, karamell etc) ca 40 cal. pr pakke.

tren jevnlig..spis faste små måltider for å holde forbrenninga i gang. Spis tysk rugbrød(lav GI) og egg i forskjellige versjoner. (metthetsfølelsen holder lenger). Yoplait lettyoghurt er kjempegodt (bare 60 cal)

Magert pålegg med masse salat, tomat, agurk og løk på ..NAM.

Stek uten fett(eller lite fett)

Minst mulig poteter og ris. Pasta er noe bedre. Masse grønnsaker til middag i tillegg til kylling uten skinn og annet magert kjøtt(gjerne med mager yoghurt dressing).

Frukt innimellom hovedmåltidene for å stoppe søtsuget.

Og med et slikt kosthold kan en godt skeie ut med en spisedag i helga. (noe å se fram til)

tren jevnlig..spis faste små måltider for å holde forbrenninga i gang. Spis tysk rugbrød(lav GI) og egg i forskjellige versjoner. (metthetsfølelsen holder lenger). Yoplait lettyoghurt er kjempegodt (bare 60 cal)

Magert pålegg med masse salat, tomat, agurk og løk på ..NAM.

Stek uten fett(eller lite fett)

Minst mulig poteter og ris. Pasta er noe bedre. Masse grønnsaker til middag i tillegg til kylling uten skinn og annet magert kjøtt(gjerne med mager yoghurt dressing).

Frukt innimellom hovedmåltidene for å stoppe søtsuget.

Og med et slikt kosthold kan en godt skeie ut med en spisedag i helga. (noe å se fram til)

Jeg vil nå heller si minst mulig pasta og ris - poteter er bedre.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...