Gjest Yogi Bear Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 ... et romantisk forhold til noen du har møtt her inne på DOL? 0 Siter
Goliath Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 ja - men desverre ble det litt kortvarig av forskjellige årsaker. Satt likevel stor pris på det:-) Mvh 0 Siter
punkyB Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 ja - men desverre ble det litt kortvarig av forskjellige årsaker. Satt likevel stor pris på det:-) Mvh Hvem da ? Sdd har jeg full oversikt over - men deg er jeg litt usikker på. 0 Siter
Goliath Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 Hvem da ? Sdd har jeg full oversikt over - men deg er jeg litt usikker på. Nå kan du lure nå:-) Mvh 0 Siter
punkyB Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 Nå kan du lure nå:-) Mvh hehe - trodde jeg catcha deg i et lettlurt øyeblikk jeg ..... *S* 0 Siter
Goliath Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 Hvem da ? Sdd har jeg full oversikt over - men deg er jeg litt usikker på. Mulig det er flere her som tror de vet det - men de fleste (alle?) tar nok feil der.... Mvh 0 Siter
Goliath Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 hehe - trodde jeg catcha deg i et lettlurt øyeblikk jeg ..... *S* Er aldri lettlurt - bortsett fra når jeg er full og singel:-) Mvh 0 Siter
punkyB Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 Er aldri lettlurt - bortsett fra når jeg er full og singel:-) Mvh Si fra når du er begge deler da :-) 0 Siter
Goliath Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 Si fra når du er begge deler da :-) Skal være enda smartere jeg - og si fra når jeg er singel, og hvor og når jeg har tenkt til å drikke meg full:-) Mvh 0 Siter
nanna Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 Skal være enda smartere jeg - og si fra når jeg er singel, og hvor og når jeg har tenkt til å drikke meg full:-) Mvh Da skal jeg være flue på veggen! ) 0 Siter
punkyB Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 Skal være enda smartere jeg - og si fra når jeg er singel, og hvor og når jeg har tenkt til å drikke meg full:-) Mvh Det er en deal :-)) Da får du ha en god helg så lenge ! *S* 0 Siter
Goliath Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 Det er en deal :-)) Da får du ha en god helg så lenge ! *S* Det er greit - dealen er i boks! Ha en riktig så god helg du også!! ps: skal drikke meg full på lørdag, men kun en av to er ikke nok....siden jeg aldri klarer å bli så full at mine siste rester av moral renner ut samtidig med at alkoholen renner inn:-) Mvh 0 Siter
Goliath Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 Da skal jeg være flue på veggen! ) Du er hjertlig velkommen! Er ganske morsom når jeg er full - har jeg blitt fortalt:-) Mvh 0 Siter
nanna Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 Du er hjertlig velkommen! Er ganske morsom når jeg er full - har jeg blitt fortalt:-) Mvh Hehe - gleder meg allerede! 0 Siter
Goliath Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 Hehe - gleder meg allerede! Jeg også.... :-) Mvh 0 Siter
molli Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 Niks! Mulig jeg er snytt for noe der, men det skal jeg vel greie å leve med:-) ! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 Hvem da ? Sdd har jeg full oversikt over - men deg er jeg litt usikker på. Du _tror_ du har full oversikt over meg. Tror du mangler minst to stk Men det skal vi ikke gå inn på verken her eller andre steder 0 Siter
Gjest Rufsetufse Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 Ikke her på DOL, men en som jeg har møtt på internett *ss* 0 Siter
Gjest Meg vettu :-))) Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 Jepp :-) Og vi har gjort det også. Og det kommer sikkert flere anledninger :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.