MillaH Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Hei! Jeg vet at mange som har spiseforstyrrelser mister mensen pga for lav vekt. Skjer dette ogsaa om man gaar paa p-piller? Jeg har rotet med maten i mange aar og er pr. definisjon undervektig. Jeg har likevel helt regelmessig mens, skyldes dette pillene? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dryts Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 p-pillene kan gjøre at din hormonbalanse holdes i orden-kommer ann på hvilken type! jeg har også sf og er undervketig men mensen er der og i følge legen så er det pga p-piller! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Dersom du har regelmessige blødninger mens du går på p-pillen har du strengt tatt ikke menstruasjon. Blødningene man får av p-pillen er ikke p regne som en vanlig mens, så det kan godt være du ikke har mensen dersom du slutter på pillen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.