Gå til innhold

hvordan spore en samtale?

Anbefalte innlegg

blir plaga veldig dag og natt av en som ringer hit på hustlf.

særlig natt. ringer hele tida. gang på gang. blir gal. har slutta å ta tlf. blir litt redd også.

vi har tlf med display, men når han (regner med det er en mann) ringer står det External, altså ukjent nr.

har tatt tlf og da sier det bare piiip...... piiiip-akkurat som fra en telefonkiosk der en ikke har lagt på penger. litt mørk pipelyd.mistenker det kan være en x av meg fra en båt eller utlandet

hvordan i all verden kan jeg finne ut av hvem denne plageren er??? dette er psykisk terror.

veldig takknemmelig for råd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81005-hvordan-spore-en-samtale/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Vi var ille plaget av dette, og fant ut at det var en faxmaskin. Jeg ringte telenor og de sa at det var ikke så lenge siden mitt nr. var i bruk sist. Jeg måtte bytte nr. pga at jeg var dritlei av å stå opp om natta og bare fikk en fax i andre enden.

Men en sjelden gang enda så skjer det, men heldigvis ikke om natta lenger.

Annonse

Jeg hadde akkurat samme oppringinger i flere år. Tok flere ganger kontakt med Telenor, men fikk bare beskjed om å anmelde dette.

Etter en stund ringte jeg igjen, og oppgav nummeret som vistes, og da var det et glip hode som skjønte hva det var.

Testtelefon kalte han det. Og jeg sto på listen deres, og det skulle jeg jo ikke ha gjort. Disse telefonene skulle bare til deres egne telefoner.

Så kanskje det er det hos deg også?

Jeg syns i mange år det var veldig ekkelt, da jeg har vært plaget med telefonterror før, så jeg skjønner problemet.

Men det kan jo være så uskyldig som det jeg fortalte ovenfor også.

Hilsen Maya

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...