pucken1365380411 Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Kyssesyken er for meg en utbredt sykdom hos idrettsutøvere som trener mye. Finnes det noe dokumentasjon eller erfaringer som sier noe om denne sammenhengen - mye trening/fysisk påkjenning og kyssesyke? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pucken1365380411 Skrevet 9. november 2002 Forfatter Del Skrevet 9. november 2002 Kyssesyken er for meg en utbredt sykdom hos idrettsutøvere som trener mye. Finnes det noe dokumentasjon eller erfaringer som sier noe om denne sammenhengen - mye trening/fysisk påkjenning og kyssesyke? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pucken1365380411 Skrevet 9. november 2002 Forfatter Del Skrevet 9. november 2002 Kyssesyken er for meg en utbredt sykdom hos idrettsutøvere som trener mye. Finnes det noe dokumentasjon eller erfaringer som sier noe om denne sammenhengen - mye trening/fysisk påkjenning og kyssesyke? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.