Gå til innhold

Hvorfor drikke Noni Juice?

uice

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En drikk som kan kurere alt fra influensa til kreft? Bare humbug vil jeg kalle det! Det disse er ute etter er kun å tjene penger på andres sykdom og det synes jeg er forkastelig!

Jeg har selv flere ganger fått tilbud om å kjøpe denne, og hver gang ble jeg bedt om å melde meg som distributør også. Det har jeg hele tiden sagt nei til, all den tid jeg mener dette er å sko seg på syke folk. Jeg kjøper ikke "medisin" som jeg ikke får på anerkjente utsalgssteder.

Den "dokumentasjonen" jeg fikk tilsendt fant jeg svært lite seriøs, og jeg er særdeles skeptisk til slik pyramidelignende opplegg. Mulig produktet deres har en helsebringende effekt, men da må de kunne legge frem skikkelig dokumentasjon, få det godkjent som legemiddel og selge gjennom apotek. Det mener ihvertfall jeg.

Mitt råd er derfor: rot deg ikke borti det der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av meg går (pga kreft med spredning)jevnlig til biopat. Denne tester hvilke stoffer hun trenger å tilføre og hvilke hun kan la være å ta. Det var helt unødvendig for henne å ta Noni Juice, Aloe Vera Juice var bedre. Nå kan jo noe som hjelper en ikke ha virkning på andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er med i en forening med mange damer. For et par-tre år siden var Noni juice 'det store'. mange 'vitnesbyrd' om gode resultater.

En kan jo lure på hvorfor ingen lenger går på produktet?

Sannsynligvis fordi det var en innbildt bedring.

Alle disse damene hadde hatt råd til noen hundrelapper pr måned hvis produktet virkelig 'gav dem et nytt liv'.

Ingen trær vokser inn i himmelen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...