Babette Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Hvor mange km tilbakelegger du i løpet av uka da? Antakelig ingenting i forhold til deg, men: Ca. 25 km i uka. Og du får ikke lov til å si at jeg jogger. Joggefart er ca. 9 km i timen, og jeg ligger på 12 km i timen. Så det så. Jeg løper, jeg jogger ikke. Enn du da? Fire mil? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jopppe Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Antakelig ingenting i forhold til deg, men: Ca. 25 km i uka. Og du får ikke lov til å si at jeg jogger. Joggefart er ca. 9 km i timen, og jeg ligger på 12 km i timen. Så det så. Jeg løper, jeg jogger ikke. Enn du da? Fire mil? 12 km/t er bra fart på syltelabber, det gitt. Det må jeg jammen si. *klapper babette på skuldra* Nei, jeg løper ikke så møe nå. Omtrent som deg i tillegg til styrketrening/spinning. *strammer bicepsen* Jeg vurderer om jeg skal trene meg opp til Nordmarka Skogsmaraton i juni neste år. Vi får se. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 13. november 2002 Forfatter Del Skrevet 13. november 2002 Antakelig ingenting i forhold til deg, men: Ca. 25 km i uka. Og du får ikke lov til å si at jeg jogger. Joggefart er ca. 9 km i timen, og jeg ligger på 12 km i timen. Så det så. Jeg løper, jeg jogger ikke. Enn du da? Fire mil? *gulp* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 12 km/t er bra fart på syltelabber, det gitt. Det må jeg jammen si. *klapper babette på skuldra* Nei, jeg løper ikke så møe nå. Omtrent som deg i tillegg til styrketrening/spinning. *strammer bicepsen* Jeg vurderer om jeg skal trene meg opp til Nordmarka Skogsmaraton i juni neste år. Vi får se. Det synes jeg absolutt at du burde. Hvor er start og innkomst? Er det veldig kuppert? Går løpet på myke grusveier/stier? Går det an å løpe halvmaraton? Du verden som jeg kan spørre. Zirine gulpet grønn guffe på den nye genseren min, den grisekjerringa. *sladre* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 13. november 2002 Forfatter Del Skrevet 13. november 2002 Det synes jeg absolutt at du burde. Hvor er start og innkomst? Er det veldig kuppert? Går løpet på myke grusveier/stier? Går det an å løpe halvmaraton? Du verden som jeg kan spørre. Zirine gulpet grønn guffe på den nye genseren min, den grisekjerringa. *sladre* Nei, det gjorde jeg for svarte ikke. Det var mora mi *kjefte* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jopppe Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Det synes jeg absolutt at du burde. Hvor er start og innkomst? Er det veldig kuppert? Går løpet på myke grusveier/stier? Går det an å løpe halvmaraton? Du verden som jeg kan spørre. Zirine gulpet grønn guffe på den nye genseren min, den grisekjerringa. *sladre* http://www.forest-marathon.com/index-N.html Nei, du kan ikke springe halv der, nei. Er du pyse eller? Du trår vel til med hel? Det finnes iallefall ikke mer skånsom løype hva underlag angår. Jeg har prøvd den en gang før. Grønn guffe fra Zirine? Most brokkoli? Be henne ta seg sammen litt da. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jopppe Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Opplys meg. Hvorfor skal noe 'hjelpe for forbrenningen'? Hva betyr det? Det hjelper selvfølgelig ikke. Igår kasta jeg en plate Melkesjokolde inn i peisen. Da brant jeg iallefall noen kalorier. Det så jeg med egne øyne. Og vel så det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 http://www.forest-marathon.com/index-N.html Nei, du kan ikke springe halv der, nei. Er du pyse eller? Du trår vel til med hel? Det finnes iallefall ikke mer skånsom løype hva underlag angår. Jeg har prøvd den en gang før. Grønn guffe fra Zirine? Most brokkoli? Be henne ta seg sammen litt da. ;o) Jeg tror det var pesto.Takk for linken. Meld på Zirine, så har hun et mål å trene mot. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jopppe Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Jeg tror det var pesto.Takk for linken. Meld på Zirine, så har hun et mål å trene mot. Ok, da blir vi 3 da? Du, Zirine og meg. Det blir moro! Jeg gleder meg allerede. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Ok, da blir vi 3 da? Du, Zirine og meg. Det blir moro! Jeg gleder meg allerede. Ooooops, 42 km i ei løype med tøff profil? Jeg skjelver i buksa. Kan du ikke finne noe mere grisevennlig? 10 km er mer passende for meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jopppe Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Ooooops, 42 km i ei løype med tøff profil? Jeg skjelver i buksa. Kan du ikke finne noe mere grisevennlig? 10 km er mer passende for meg. Men du kan starte kl. 9 og så være inne senest kl. 18.00. Det fikser du lett. Det er så fint der atte, masse vann/matstasjoner. Også den følelsen når du kommer i mål. Helt ubeskrivlig! 10 km????? *himler* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Men du kan starte kl. 9 og så være inne senest kl. 18.00. Det fikser du lett. Det er så fint der atte, masse vann/matstasjoner. Også den følelsen når du kommer i mål. Helt ubeskrivlig! 10 km????? *himler* Er det ølstasjoner også? Kan jeg f. eks. løpe innom restauranten på Kringsjå? Ta en dupp i Sognsvatn? Få ei sprøyte på Gaustad? Eddik skrives forresten med en k. Så. Der har jeg rettet det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jopppe Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Er det ølstasjoner også? Kan jeg f. eks. løpe innom restauranten på Kringsjå? Ta en dupp i Sognsvatn? Få ei sprøyte på Gaustad? Eddik skrives forresten med en k. Så. Der har jeg rettet det. Hvis du er ute etter alkohol kan jeg anbefale Medoc Marathon i Frankrike. Der er det vin på "vann"stasjonene. 1.premie er din vekt i vin. Det hadde vært noe lille gris, Hvis du vinner får du altså 100 l vin. Den satt, tenker jeg. *LOLL* Eddik med én -k? Kukk staves forøvrig med 2 k´er 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Hvis du er ute etter alkohol kan jeg anbefale Medoc Marathon i Frankrike. Der er det vin på "vann"stasjonene. 1.premie er din vekt i vin. Det hadde vært noe lille gris, Hvis du vinner får du altså 100 l vin. Den satt, tenker jeg. *LOLL* Eddik med én -k? Kukk staves forøvrig med 2 k´er Har du funnet kukk i ordboka? Kuk og fitte skal sammen sitte sto det på doveggene på gamle Østbanen. Ja, det var tider. Vinmaraton høres jo koselig ut, men jeg ville nok få halsbrann ved drikking underveis. Bedre med øl. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Det hjelper selvfølgelig ikke. Igår kasta jeg en plate Melkesjokolde inn i peisen. Da brant jeg iallefall noen kalorier. Det så jeg med egne øyne. Og vel så det. Jeg tror deg. Har du begynt å stamme? Jop-p-e? Eller har webbis vært nebbete? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jopppe Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Jeg tror deg. Har du begynt å stamme? Jop-p-e? Eller har webbis vært nebbete? Neida, bare en annen som skulle være festlig og registrere nicket mitt før meg..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.