gnaffel-laffel Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 For å nå min normalvekt må jeg ned 6-8 kg. Trener 5-6 dager i uka (ca. 10-12 timer til sammen), ulike aerobic- step- og kondis-timer, sykling og vekttrening, pluss at jeg går en del. Spiser fem små måltider hver dag, og gjør alt som jeg skal. Spiser sundt, ingenting godteri. Får i meg rundt 1100-1200 kcal om dagen (av og til littegrann mer) I teorien skulle jeg kunne ta av meg en kilo i uka...men nå har jeg holdt på i snart tre måneder og har bare tatt av meg i underkant av 3 kg. Vet at muskler veier mer enn fett, men allikvel... Har rotet litt med maten tidligere så forbrenninga er kanskje litt lavere enn normalt...men den kan vel ikke være såå lav?? Dette begynner å bli litt frustrerende...noen som har noen tips??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Den er vel sikkert føcka opp i dette øyeblikk. Du spiser altfor lite til å trene så mye. Spis mer mat men riktig mat. Er mange innlegg her som du sikkert kan kikke litt på. Seline/Selig feks. har masse fornuftig å si , birdie og mange fler. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gnaffel-laffel Skrevet 13. november 2002 Forfatter Del Skrevet 13. november 2002 Den er vel sikkert føcka opp i dette øyeblikk. Du spiser altfor lite til å trene så mye. Spis mer mat men riktig mat. Er mange innlegg her som du sikkert kan kikke litt på. Seline/Selig feks. har masse fornuftig å si , birdie og mange fler. Takk for svar ) Men jeg fucker vel ikke opp forbrenninga når jeg får i meg over 1000 kcal. (i følge Grete Roede; 800 kcal.)? Føler meg bare ikke særlig vel hvis spiser mer enn det jeg gjør nå, men kan ikke kutte ned på treninga heller. Tror du virkelig jeg vil ta av meg hvis jeg spiser mer???? Kan ikke helt tro det... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Jeg tror bestemt du spiser for lite - fordi du trener såpass mye som du gjør. For å få utbytte av treningen må du spise riktig før og etter. Da er næring viktig - selv om du skal slanke deg. Selvsagt kan du ikke spise hva du vil men mer enn du gjør nå. Men jeg kan dessverre ikke nok om dette til å si akkurat hva og hvormye du skal spise. Prøv å se gjennom gamle innlegg her - og evnt. på idrett og trening. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gnaffel-laffel Skrevet 14. november 2002 Forfatter Del Skrevet 14. november 2002 Jeg tror bestemt du spiser for lite - fordi du trener såpass mye som du gjør. For å få utbytte av treningen må du spise riktig før og etter. Da er næring viktig - selv om du skal slanke deg. Selvsagt kan du ikke spise hva du vil men mer enn du gjør nå. Men jeg kan dessverre ikke nok om dette til å si akkurat hva og hvormye du skal spise. Prøv å se gjennom gamle innlegg her - og evnt. på idrett og trening. Ok, skal gjøre det! Takk for svar ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.