Gå til innhold

Hva gjøre jeg feil?

gnaffel-laffel

Anbefalte innlegg

gnaffel-laffel

For å nå min normalvekt må jeg ned 6-8 kg. Trener 5-6 dager i uka (ca. 10-12 timer til sammen), ulike aerobic- step- og kondis-timer, sykling og vekttrening, pluss at jeg går en del. Spiser fem små måltider hver dag, og gjør alt som jeg skal. Spiser sundt, ingenting godteri. Får i meg rundt 1100-1200 kcal om dagen (av og til littegrann mer)

I teorien skulle jeg kunne ta av meg en kilo i uka...men nå har jeg holdt på i snart tre måneder og har bare tatt av meg i underkant av 3 kg. Vet at muskler veier mer enn fett, men allikvel...

Har rotet litt med maten tidligere så forbrenninga er kanskje litt lavere enn normalt...men den kan vel ikke være såå lav??

Dette begynner å bli litt frustrerende...noen som har noen tips???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den er vel sikkert føcka opp i dette øyeblikk. Du spiser altfor lite til å trene så mye. Spis mer mat men riktig mat. Er mange innlegg her som du sikkert kan kikke litt på. Seline/Selig feks. har masse fornuftig å si , birdie og mange fler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gnaffel-laffel

Den er vel sikkert føcka opp i dette øyeblikk. Du spiser altfor lite til å trene så mye. Spis mer mat men riktig mat. Er mange innlegg her som du sikkert kan kikke litt på. Seline/Selig feks. har masse fornuftig å si , birdie og mange fler.

Takk for svar :o)

Men jeg fucker vel ikke opp forbrenninga når jeg får i meg over 1000 kcal. (i følge Grete Roede; 800 kcal.)? Føler meg bare ikke særlig vel hvis spiser mer enn det jeg gjør nå, men kan ikke kutte ned på treninga heller. Tror du virkelig jeg vil ta av meg hvis jeg spiser mer???? Kan ikke helt tro det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror bestemt du spiser for lite - fordi du trener såpass mye som du gjør.

For å få utbytte av treningen må du spise riktig før og etter. Da er næring viktig - selv om du skal slanke deg. Selvsagt kan du ikke spise hva du vil men mer enn du gjør nå.

Men jeg kan dessverre ikke nok om dette til å si akkurat hva og hvormye du skal spise. Prøv å se gjennom gamle innlegg her - og evnt. på idrett og trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gnaffel-laffel

Jeg tror bestemt du spiser for lite - fordi du trener såpass mye som du gjør.

For å få utbytte av treningen må du spise riktig før og etter. Da er næring viktig - selv om du skal slanke deg. Selvsagt kan du ikke spise hva du vil men mer enn du gjør nå.

Men jeg kan dessverre ikke nok om dette til å si akkurat hva og hvormye du skal spise. Prøv å se gjennom gamle innlegg her - og evnt. på idrett og trening.

Ok, skal gjøre det! Takk for svar :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...