Gjest kertjamena Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 jeg vil ned 3-5 kg før jul/nyttår. viss jeg spiser passe sundt,masse frukt,vann osv...og trener ett par ganger i uka, kan jeg da skeie ut i helgene, med brus,sjokolade,litt ekstra mat osv? jeg tror jeg har en henholdsvis høy forbrenning. jeg er 58/170. det høres sikkert passelig ut det men jeg vil bli kvitt "sideflesket", så blir jeg fornøyd! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Jeg tror du vil gå ned 3.75 kilo - hvis du gjør som du forelår - vær forsiktig med seigmennene dog. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt på 22 Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Mener å ha hørt at det er lov å kose seg én dag i uka ialfall. Det hjelper sikkert litt på motivasjonen også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.