Gå til innhold

eddik

Gjest liana

Anbefalte innlegg

har hørt at om man drikker et glass med to skjeer edikk i så forsvinner søt behovet, altså supert for oss med noen kilo ekstra som ikke klarer å gi opp sjokoladen, noen som har prøvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel helst eplesidereddik du har hørt om? jeg har ikke hørt at det skal fjerne søthunger, men det skal visstnok være sunt på mange andre måter. Skadelig er det i allefall ikke, og ikke er det dyrt heller.

Har hørt at et glass før hvert måltid er bra.

Eddiksyre spiller en rolle i nedbrytingen av fett, men fagfolk er tvilsomme om det har noen effekt å få dette tilført.

Her er en link som fremhever edikk som en mulig hjelp ved vektreduksjon.

http://www.slankeguiden.no/artikkel.asp?KatID=2&ArtID=11

Om det har noen effekt.. Alle er fri til å tro hva de vil (jeg har ikke bestemt meg...). men det skader som sagt ikke å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Angela1365380318

eg tar en tejse epledikk i vann hver morgen, foreløping virker det supert! mye bedre en å kjøpe dyre piller med liten konsentrasjon i allefall. tror eg skal kjøpe en flaske eplecideredikk å ha hos kjæresten min, så varierer det litt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...