Johnny fra Stovner Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Jeg har i et par års tid vært plaget med benhinnebetennelse i leggene. Har forsøkt fysioterapi kombinert med Brexidol og Orudis, uten resultat. Ble operert i vår/sommer. Nå kjenner jeg at det kommer tilbake. Har hørt om et par tilfeller der det ble satt kortisonsprøyter i leggene 1 gang, og da ble de bra. Lurer på hva legens oppfatning er av denne behandlingsmetoden? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Johnny fra Stovner. Operasjon for dette pleier å være vellykket og særlig hvis det følges opp med variert trening i etterkant. At du når får smerter igjen skyldes neppe den opprinnelige situasjonen, men annet. Når en erfaren lege evt. forslår en cortison-sprøyte, har jeg ingen motforestilling til det. Den betennelsen som da måtte foreligge kan da dempes ned slik at naturen ordner resten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.