Gjest aløkei Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Hei. Går på grete roede kurs,og går saaaakte ned i vekt. I løpet av tre uker har jeg gått ned tre kilo, mens mange av de andre har gått ned det dobbelte. Ut fra kroppsanalysen skal jeg ned 19 kg, så jeg er en del overvektig. Denne uka har jeg vært syk, (forkjøla) og ikke gått inn en cm eller ned ett gram. Hvorfor går man ikke ned når man er syk? Jeg har holdt meg i anbefalt område, mellom 1150 og 1250 kcal om dagen. Mente å lese et sted at dersom man ville ned mye, skulle man spise mer. Synes evnt det er rart jeg ikke har blitt anbefalt dette på kurset. Noen erfaring med det? Jeg har ikke turt å spise mer denne uka, fordi jeg har ligget syk, og ikke fått beveget meg så mye. Jeg er veldig lite glad i middag, og lurer på om jeg av og til kan bytte ut den med brødmåltid med sundt pålegg? Meget takknemlig for svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angela1365380318 Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Sansynligvis har du ikke gått ned i vekt fordi siden du var syk har du ikke vært i like mye fysisk aktivitet som vanlig. Ellers er det ikke uvanlig at vekten stopper omm en stund fordi om vi prøver som aldri før, tragisk men sant;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.