Gå til innhold

Trening

Gjest Znuppa87

Anbefalte innlegg

Gjest Znuppa87

Hei. Hvor mye er vanlig å trene for en jente på 15 år? Jeg går på turn, aerobic og er ganske aktiv. Nå som snøen har kommet er jeg ganske mye ute å har snøball krig og sånnt. Trener jeg for mye? Jeg lurer også på om jeg er for tykk. Jeg er ca 170 høy og veier rundt 60kg. Jeg føler meg lubben og liker ikke å gå i trange klær på grunn av det. Jeg liker heller ikke å gå i korte topper for da syns magen min. Hvordan kan jeg bli tynnere? Jeg spiser frokost, niste, middag og kveldsmat. Jeg småspiser heller ikke og jeg spiser nesten ikke godteier (Kanskje litt i helgene). Håper du kan svare meg. På forhånd takk. Hilsen Silje 15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du høres ut som en helt normal aktiv jente.

Og å være 170 cm høy og 60 kg er nesten for lett. Så der har du hvertfal ikke noe å bekymre deg for.

Husk å spise godt når du trener godt!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...