Gjest Znuppa87 Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Hei. Hvor mye er vanlig å trene for en jente på 15 år? Jeg går på turn, aerobic og er ganske aktiv. Nå som snøen har kommet er jeg ganske mye ute å har snøball krig og sånnt. Trener jeg for mye? Jeg lurer også på om jeg er for tykk. Jeg er ca 170 høy og veier rundt 60kg. Jeg føler meg lubben og liker ikke å gå i trange klær på grunn av det. Jeg liker heller ikke å gå i korte topper for da syns magen min. Hvordan kan jeg bli tynnere? Jeg spiser frokost, niste, middag og kveldsmat. Jeg småspiser heller ikke og jeg spiser nesten ikke godteier (Kanskje litt i helgene). Håper du kan svare meg. På forhånd takk. Hilsen Silje 15 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattus Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Du høres ut som en helt normal aktiv jente. Og å være 170 cm høy og 60 kg er nesten for lett. Så der har du hvertfal ikke noe å bekymre deg for. Husk å spise godt når du trener godt!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.