Gå til innhold

Innloggings problemer!!!!!!!!!


Gjest Long_John Silver

Anbefalte innlegg

Gjest Long_John Silver

D er bare krøll med dette nye systemet deres!!!

Vi er tre familiemedlemmer som er/var/vil være faste på DOL men d er bare krøll her.

For øyeblikket så er d bare mutter'n som har problemer (vet ikke om fatter'n har d). Hun får beskjed om at d er "ugyldig brukernavn" eller.no sånt.

Jeg har vært inne å sjekket d som hun har regga men finner ikke no feil der. Hva kan være galt??

Hun sendte deg en mail for ikke lenge siden og fikk brukernavn og passord av deg, men d funker ikke lell.

Jeg kan skifte passord å logge meg inn men får bare feilmld når jeg skal skrive et innlegg for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Webmaster, Teknisk støtte

Vi ser at dette er et gjentagende problem for noen brukere.

Dersom man har flere DoktorOnline identiteter på samme maskin kan det være fornuftig å stenge nettleseren mellom hvert skifte av identitet. Dette fordi brukerinformasjon typisk blir liggende i "Cache" på maskinen og det oppstår feil når nettleseren forsøker å "hjelpe" brukeren med informasjon fra Cache.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ser at dette er et gjentagende problem for noen brukere.

Dersom man har flere DoktorOnline identiteter på samme maskin kan det være fornuftig å stenge nettleseren mellom hvert skifte av identitet. Dette fordi brukerinformasjon typisk blir liggende i "Cache" på maskinen og det oppstår feil når nettleseren forsøker å "hjelpe" brukeren med informasjon fra Cache.

Kan dere ikke lage en "avloggningsknapp". Det finnes i mange foraer hvor en registrer seg som bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...