Gjest Tjukkebolla Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Jeg har kjøpt meg ergometersykkel for å komme i litt bedre form, og skal gå ned 14 kilo. Planen er å sykle 30 min. om morgenen og 30 min. om ettermiddagen. (3 dager i uka, etterhvert 5) Jeg har også mulighet for å sykle mens jeg er på jobb, altså istedet for å ta meg 5 minutters pause i en sofa, så tar jeg 5 minutter på sykkelen. Vil tro at det blir 5*6 min, altså 30 minutter ekstra i løpet av dagen. Har det noen virkning sånn rent forbrenningsmessig? Jeg kommer jo til å gjøre det uansett, i og med at jeg har en rimelig stillesittende jobb, så er det godt å få strekt litt på beina. Tenkte også å svømme ca 1 time 2 ganger i uka. Holder dette når jeg skal slanke meg, eller må jeg trene enda mer? Må legge til at jeg selvsagt har planer om å spise sunt, og ikke mer enn jeg gjør nå. Takker for svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jey Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Jeg synes dette høres greit ut. Du trenger ikke nødvendigvis sykle hver eneste time, ta deg gjerne noen minutter på sofaen også. Men jeg ser ikke noe argument mot å strekke litt på beina et par-tre ganger om dagen så lenge du gjør det rolig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bamsegutt Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 At du vil begynne å trene er jo kjempefint! Trening har vi jo alle godt av! Men jeg tror det er viktig at du ikke går for hardt ut. Da er det lett å ”møte veggen” slik at man gir opp. Synes du selv du har funnet en treningsmengde som fungerer for deg, er jo det bra, men husk at det er ikke forbudt å justere den etterhvert (bare det ikke blir for lite, selvsagt…). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.