Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er ny student. De siste 5-6 ukene har jeg vært ganske nedstemt og lite arbeidsom. Jeg har problemer med å konsentrere meg og problemer med å stå opp om morgenen. Selvtillitten er dårlig, og mange ganger føler jeg at det er vanskelig å utføre helt vanlige ting, som å handle mat. Jeg har i mange år hatt perioder med oppstemthet og arbeidslyst, etterfulgt av enda lengre perioder med "depresjoner". Jeg har også perioder hvor jeg bruker mye penger, men aldri mer enn jeg har råd til. Jeg har kjæreste og en god venn og forholde meg til, og jeg føler at jeg ikke har noen grunn til å føle meg nedstemt. Hva kan være galt??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82742-manisk-depresjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Hei igjen.

Jeg har nå lest en bok som heter "lykketyvene" av Torkil Berge og Arne Repål. Den var helt fantastisk og gav mange gode svar på ting jeg lurte på. Jeg har kontaktet lege i forbindelse med at jeg ønsker behandling, men har fått beskjed om at det er fullt. Jeg må vente til over nyttår. Jeg ser ikke på det som et stort problem, ettersom dette er noe jeg har slitt med lenge. Så da gjør det liksom ikke noe om jeg må vente en stund til. Men jeg lurer litt på hva jeg kan gjøre i mellomtiden. Boka jeg leste var veldig fin, og jeg føler meg i grunn litt bedre allerede. Den er stappfull av gode tanker og råd. Kanskje du har lest den?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82742-manisk-depresjon/#findComment-458805
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...