Gjest Windsong Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Jeg sluttet og røyke for et par dager siden, og det har gått greit bortsett fra at jeg nå er søtsugen hele tida. Dette er plagsomt fordi jeg har diabetes og får et ustabilt blodsukker. Føler liksom ikke samme tilfredstillelsen av frukt som av sjokolade og usunne søtsaker... Så hva gjør jeg? Noen x-røykere med gode råd? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest malun Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Ta kromtilskudd. Det demper søtsuget. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest røyker fortsatt Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Jeg har aldri prøvd å slutte å røyke, men de som har prøvd sier at det er ikke det at de er mer sultne, men de tyr til mat istedenfor røyken. Etterhvert blir vel lukte- og smakssanser mye bedre, så alt smaker bedre også. Du kan jo finne deg et strikketøy el.l. kanskje, at du finner noe å henge fingrene i. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Sukkerfritt snop? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.