gåte Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Jeg holder på å slanke meg og lurer på om det er mange kalorier i kaffe? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Nei, ikke så lenge du drikker den svart. Men kaffe latte o.l. er det straks litt verre med. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Nei, ikke så lenge du drikker den svart. Men kaffe latte o.l. er det straks litt verre med. Med sukker og en svær kremdott på toppen begynner det å bli bra. Eller iskrem :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Med sukker og en svær kremdott på toppen begynner det å bli bra. Eller iskrem :-) Eller hva med Irish coffee? ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Eller hva med Irish coffee? ) Æsj. Den drikken ble funnet opp i 30-åra på flyplassen i Nova Scotia, og ble servert frosne passasjerer på vei hjem til Irland fra USA. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Æsj. Den drikken ble funnet opp i 30-åra på flyplassen i Nova Scotia, og ble servert frosne passasjerer på vei hjem til Irland fra USA. Hehe, jeg liker det, jeg. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Hehe, jeg liker det, jeg. ) Griseri. Samme som bananlikør og bæilis. Enda verre med sånne fruktsupper man får i syden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Persille Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Hei du. Kaffe har 2 kalorier pr, 100 gram, altså 2 kalorier pr. dl. Du kan trygt nyte kaffen din så lenge du ikke har sukker, fløte e.l i den. Lykke til:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Griseri. Samme som bananlikør og bæilis. Enda verre med sånne fruktsupper man får i syden. Bananlikør suger big time. Men Baileys er digg, særlig i kaffen. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.