Gjest Hoppemor Skrevet 1. november 2000 Skrevet 1. november 2000 Hei jeg har ett lite spørsmål ang. kontantstøtten!! Jeg har en liten gutt på 11mnd , siden han var 9mnd har jeg måttet jobbe for å få ferdig utdannelsen min!! Den tiden jeg er på jobb bytter mammaen min og pappaen min på å passe han. Dette gjør vi fordi vi vil at han skal være i trygge omgivelser fram til fylte ca 1 1/2år. Men jeg må jo betale for passingen da mamma har trappet ned i arbeidet mens pappa har 2 dager i uken fri!! Det jeg betaler er ca 2000,- i mnd!! Har jeg rett på noe støtte til dette? Da jeg hittil har betalt beløpet ut av egen lomme!! BB 0 Siter
Gjest Irene Grøneng, rettshjelper Skrevet 1. november 2000 Skrevet 1. november 2000 Nei, du får ikke støtte til dette. Men du får kontantstøtte fra mnd etter at barnet er 1 år siden han ikke er i barnehage, og kontantstøtten kan du bruke som du vil. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.