Gjest jentetjueår Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Noen som har oppskrift på en god rømmedressing, sånn ca. sånn som de har på peppes? Jeg er så lei av thousand island på salaten, liker ikke oljedressing, og har heller ikke funnet noen hvit favorittdressing. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lottemor1365380387 Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Jeg har en men den bruker jeg til skalldyr ,har ikke prøvd den til noe annet. 2 dl rømme 2 dl majones pressa hvitløk hvor mye er ettersom det passer. hvit pepper 2 ts sukker Den falt i smak her i huset i alle fall m.v.h 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg85 Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 vet om en god en til salat. du kjøper den i butikken, det er en liten pose du blander i rømme. Gresk dressing heter den, fra knorr. veldig god=) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.