Gå til innhold

Søtsaka!

Gjest chococat

Anbefalte innlegg

Gjest chococat

Hei!

Jeg er en jente på 20 år.

Den siste måneden har jeg fått et sinnssykt behov for noe søtt, helst sjokolade, etter middag. Så når det er som verst, MÅ jeg simpelthen bare ta meg en brødskive med sjokoladepålegg etter måltidet, eller løpe på butikken og kjøpe en sjokolade.

Jeg lurer på hvorfor det er slik!

Jeg er lakto- og ovovegetarianer, og har ikke spist kjøtt på det jeg kan huske.

Fisk spiser jeg av og til.

Det trenger jo ikke være noe spesielt, men kanskje noen har vært i samme situasjon og vet noe om dette?

Takknemlig for svar!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Lakto-ovo-vegetarianere spiser IKKE fisk.. så du er IKKE en lakto-ovo-vegetarianer.. du er en pesco-vegetarianer.. Ikke misbruk tittelen!

Moony

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest godtegrisen

Jeg har det samme problemet som deg chococat. MÅ liksom ha noe sött etter middagen.. Spiste sjokolade hver dag i en periode.. Nå har jeg kommet på at det går an å ta noe sunnere, så hver dag etter middagen tar jeg en liten eple,- eller annen fruktbit. Det hjelper faktisk veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chococat

Lakto-ovo-vegetarianere spiser IKKE fisk.. så du er IKKE en lakto-ovo-vegetarianer.. du er en pesco-vegetarianer.. Ikke misbruk tittelen!

Moony

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...