Gå til innhold

Jeg vil ha en mirakelpille..

Anbefalte innlegg

Jeg vil ikke ha det vondt mer, Kunne det ikke bare komme en mirakelpille som fikk smerten til å gå bort for alltid?

Smerte skjærer i min sjel

Smerte skjærer meg i hjel

Smerte gjør meg ødelagt

Smerte gjør meg helt fortapt

Smerten er så grusomt vondt

Smerten, ja, den gjør meg ond.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83458-jeg-vil-ha-en-mirakelpille/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Smerte, smerte, gå din vei

Smerte, jeg trenger faen ikke deg.

hei....

ja det ville du nok ønske.....

-en annen oppfordring er å lese selv(du altså),dine siste innlegg,og SE hvor MOTSTRIDENDE

de er.....

Mitt råd er;DU MÅ VELGE-den evige smertesirkelen;eller prøveå bli venner med deg selv.

Selvskading slik du bekriver er ingen NORMAL handling,det tror jeg du vet...

Første skritt på vei ut av helvete ditt,er at du altså må

gjøre ET VALG------

Ønsker deg lykke til.

mvh

hei....

-en annen oppfordring er å lese selv(du altså),dine siste innlegg,og SE hvor MOTSTRIDENDE

de er.....

Mitt råd er;DU MÅ VELGE-den evige smertesirkelen;eller prøveå bli venner med deg selv.

gjøre ET VALG------

Ønsker deg lykke til.

mvh

Hei uffamei. Jeg skjønner ikke helt hva du mener. Hva er det som er motstridende?

hei....

de er.....

gjøre ET VALG------

Ønsker deg lykke til.

mvh

Hei trrrish--har lett i en time nå etter innlegget ditt,fra25/11 hvor du i mine øyne velvig forsvarer din egen selvskading,nærmest "forherliger" det,om du skjønner.

Tror de fleste av oss som sliter psykisk,har en enorm indre smerte og spenning,kanskje ganske ofte.

Jeg tror at du skremmer folk rundt deg med din egoistiske,utagerende adferd.jeg mener du bør bli litt mer ydmyk overfor deg selv,prøv å kjenne etter når det begynner å "rase" i deg,og finn ut(om du klarer),hva som setter deg så ut av spill at du må ty til vold mot deg selv.

Kanskje liker du ikke dine handlinger engang,og føler selvhatet blir enda verre,og du er inne i en vond sirkel.og så baller det på seg,alt er i gang igjen.Dine venner vil hjelpe deg,

også terapeuten(om du har);men fortsetter du slik kan du risikere å miste dem alle.....

Mitt råd er:søk hjelp NÅ:men det krever TID,HARDT ARBEID;MANGE OPP/NEDTURER;og ikke minst;en STOR DOSE TÅLMODIGHET............

MVH

Hei uffamei. Jeg skjønner ikke helt hva du mener. Hva er det som er motstridende?

HEI trrrish-har blitt rot for meg inatt da jeg skrev innlegg til deg,vet ikke om du har fått det,men gjentar uansett hva jeg skrev:etter en times leting etter innlegget ditt fra 25/11,fant jeg det.I mine øyne forsvarer du veldig din egen selvskading,nærmest"forherliger"det,om du skjønner.Tror de fleste av oss som sliter psykisk,har en enorm indre smerte og spenning,som kan ta knekken på en.

Jeg tror at du skremmer folk rundt deg med din egoistiske,utagerende adferd.Jeg mener du bør bli mer ydmyk overfor deg selv,prøv å kjenne etter når det begyner å "rase" ideg,og finn ut(om du klarer),hva som setter deg så ut av spill at du må ty til vold mot deg selv.

Kanskje liker du ikke dine handlinger engang,og føler at selv -hatet blir enda verre,og du er inne i en vond sirkel,og så baller det på seg,alt er i gang igjen.Dine venner vil hjelpe deg, også terapeuten (om du har);men fortsetter du slik,kan du risikere å miste alle....

Mitt råd er:SØK HJELP NÅ.DET KREVER TID,HARDT ARBEID,MANGE OPP/NEDTURER;og ikke minst:ENSTOR DOSE TÅLMODIGHET..

Lykke til,og mvh

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...