Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg ? Sykkel stjålet !!!!

Anbefalte innlegg

Gutten min fikk en flott sykkel til 5000; nylig!

Denne sykkelen har han fast parkert i et sykkelrom i BBL her hvor vi bor.

Nå skulle han ta seg en tur , men sykkelen er stjålet.

Han påstår at han hadde låst den , men det vet jeg ikke med sikkerhet!

Jeg kan heller ikke huske , eller finne noen forsikringspapir på den...

Kan dette gå inn under innboforsikring?

Eller?

Noen som vet!

Hilsen fortvilet

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83506-kan-noen-hjelpe-meg-sykkel-stj%C3%A5let/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja den går inn under innbo forsikringen. er du kollektivt eller individuelt forsikret? er litt avhengid av egenandel, er den registrert falken sykkelregister?

H.....er litt forbanna nå!

Leste at den kunne gå inn under innboforsikring , men egenandelen er på 3000; +++

Irreterer meg mest over at han trolig ikke har GIDDA å låse den , for søsterens er ikke stjålet.....argh!

Som klys sier så går det på innboforsikring. Det er ganske høy egenandel hvis den ikke er registrert i Falken. Husk det på neste sykkel !! Dere kan jo sjekke med butikken om den automatisk ble registrert i Falken , sannsynligvis ikke da dere ville ha fått et oblat til å feste på sykkelen da.

Hvis den var ulåst kan det jo bare være noen som har lånt den og så slengt den fra seg ? Kan lønne seg å henge opp etterlysningslapper i nabolaget.

Leste at den kunne gå inn under innboforsikring , men egenandelen er på 3000; +++

Irreterer meg mest over at han trolig ikke har GIDDA å låse den , for søsterens er ikke stjålet.....argh!

ja det er 3000 i egenandel, men hadde dere registrert den i Falken hadde du sluppe unna med 1500,- om jeg ikke tar helt feil...

men 3000 er ellers vanlig egenandel ja...

Annonse

Tror ikke det er så lett å få erstattet en ulåst sykkel..........

Sånt er så fortvilende.

Vi setter syklene i oppgangen foran døra etter å ha blitt frastjålet 3 stk + en sparkesykkel.

Kanskje en ide?

Det er bare det at vi har 3 ytter dører , og alle er utendørs...

Hadde det bare vært en oppgang her , men...

Takk for rådet i alle fall ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...