Gå til innhold

Hvor finner jeg HAN på nettet?

Anbefalte innlegg

En som ikke er ute etter sex etter første gang,en som har orden på livet sitt,en som har sunne interesser og en som ikke bare har bomull mellom øra og itillegg har humor??Har surfa på nettet i over 3 år etter han,men enda ikke klar å finne en slik mann.Har noen nettsteder/tips til hvor slike menn finnes?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83513-hvor-finner-jeg-han-p%C3%A5-nettet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ligg iallefall unna trøndre, skal vi tro Aftenposten:

http://tinyurl.com/30no

Er ikke selvinnsikt en god egenskap?

Det er jo litt morsomt at hvis du spør folk om de ville plassert seg selv blant de 50 % mest kunnskapsrike så svarer opptil 80-90 % ja. Logisk sett skulle bare 50 % svart ja.

Kanskje trøndere innser sine begrensninger bedre enn de fra oslo.

I tillegg er det vitenskaplig bevist at idioter har større tiltro til seg selv enn de som faktisk er intelligente.

Ulv I Faarikaal

En som ikke er ute etter sex etter første gang,en som har orden på livet sitt, en som har sunne interesser og en som ikke bare har bomull mellom øra og i tillegg har humor?? Har surfa på nettet i over 3 år etter henne, men enda ikke klart å finne en slik kvinne. Har noen nettsteder/tips til hvor slike kvinner finnes?

Unnskyld meg Sabine, men ideen var bare for god til å ikke snus bak fram.

Annonse

En som ikke er ute etter sex etter første gang,en som har orden på livet sitt, en som har sunne interesser og en som ikke bare har bomull mellom øra og i tillegg har humor?? Har surfa på nettet i over 3 år etter henne, men enda ikke klart å finne en slik kvinne. Har noen nettsteder/tips til hvor slike kvinner finnes?

Unnskyld meg Sabine, men ideen var bare for god til å ikke snus bak fram.

Vil du helst ikke ha sex første gangen altså? ;-)

Kapabel Snabel

Vil du helst ikke ha sex første gangen altså? ;-)

Nå får ulven svare for seg, men for meg blir det:

Selvsagt ikke!

Da ville jeg bare gått rundt og lurt på om hun bare ville ha meg fordi jeg var så god i senga.

Det går an å vise at den dyriske tiltrekningen er der likevel.

Ulv I Faarikaal

Selvsagt ikke!

Da ville jeg bare gått rundt og lurt på om hun bare ville ha meg fordi jeg var så god i senga.

He-he.

Det er mange ting som må være i orden først. Det behøver ikke ta lang tid, og det er romslige krav, men jeg må kjenne vedkommende, hvis jeg kjenner henne fra før er det enklere.

Selvsagt ikke!

Den dyriske tiltrekningen fra elefanter?? *S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...